• Cecilia780

Snälla... Frisör i Stockholm?!

Söker en frisör på Södermalm i  Stockholm som kan sätta upp en lite annorlunda uppsättning. Någon som kan tipsa?!

• Svar på tråden Snälla... Frisör i Stockholm?!
  • Cecilia780

Men någon måste väl veta något om frisörer i Stockholm? Hjälp!

• Amejuli

Vad ska det vara för stil? Vet en som gör jättefina gammeldags frisyrer. Hon fixar allt från 20-tal till 50-tal men är helt klart retroinriktad. Underbara frisyrer enligt mitt tycke iaf. Något som kan intressera?

• Cecilia780

Kan det vara Sarah på Hornsgatan kanske? Klipper mig där o hon är kanonbra! Men jag vill ha löshår o det jobbar inte hon med tydligen. Men annars är hon kanoners!

• Amejuli

Aah... ja det är hon :) Grym tjej. Har tyvärr inte så bra koll på frisörer i övrigt. Hoppas du finner det du söker!

• Tigerfadder

Denna finns inte på södermalm, men väldigt nära, Hammarby sjöstad: www.sjostadensharstudio.
    Jag var där och gjorde en uppsättning när jag var bröllopsgäst, super nöjd!
    De skall göra mitt  hår och make up, på min dag De jobbar med löshår.

Lycka till!

• HoPPsanSa sÅ gLad

Kontakta någon som går sista året på frisörlinjen. De är jätteduktiga på att göra div frisyrer och är oftast väldigt flexibla i sitt arbete.
    Hoppas du hittar någon som passar dej!

• Madeleinefrisör

Hej hej :) Tänkte bara säga att jag jobbar som frisör, och bröllopsuppsättningar och smink är det jag brinner för. Jag är 20 år och jobbar i Enskede och i älta. Om det låter intressant så berättar jag gärna mer om mig själv :) Hör gärna av dig här, eller på Madeleine@salongvillarp.se eller 0735132712 Ha en fin dag Madeleine

Svar på tråden Snälla... Frisör i Stockholm?!