Snälla... Frisör i Stockholm?!
Söker en frisör på Södermalm i Stockholm som kan sätta upp en lite annorlunda uppsättning. Någon som kan tipsa?!
Söker en frisör på Södermalm i Stockholm som kan sätta upp en lite annorlunda uppsättning. Någon som kan tipsa?!
Men någon måste väl veta något om frisörer i Stockholm? Hjälp!
Vad ska det vara för stil? Vet en som gör jättefina gammeldags frisyrer. Hon fixar allt från 20-tal till 50-tal men är helt klart retroinriktad. Underbara frisyrer enligt mitt tycke iaf. Något som kan intressera?
Kan det vara Sarah på Hornsgatan kanske? Klipper mig där o hon är kanonbra! Men jag vill ha löshår o det jobbar inte hon med tydligen. Men annars är hon kanoners!
Aah... ja det är hon :) Grym tjej. Har tyvärr inte så bra koll på frisörer i övrigt. Hoppas du finner det du söker!
Denna finns inte på södermalm, men väldigt nära, Hammarby sjöstad: www.sjostadensharstudio.
Jag var där och gjorde en uppsättning när jag var bröllopsgäst, super nöjd!
De skall göra mitt hår och make up, på min dag De jobbar med löshår.
Lycka till!
Kontakta någon som går sista året på frisörlinjen. De är jätteduktiga på att göra div frisyrer och är oftast väldigt flexibla i sitt arbete.
Hoppas du hittar någon som passar dej!
Hej hej :) Tänkte bara säga att jag jobbar som frisör, och bröllopsuppsättningar och smink är det jag brinner för. Jag är 20 år och jobbar i Enskede och i älta. Om det låter intressant så berättar jag gärna mer om mig själv :) Hör gärna av dig här, eller på Madeleine@salongvillarp.se eller 0735132712 Ha en fin dag Madeleine