Söker pianist och solist i Göteborg!
Hej,
Söker en duktig pianist och solist för borgerlig vigsel i Göteborg den 2/6 - 2012!
Cermonin är tänkt att vara cirka 25-30 minuter.
tar tacksamt emot tips!
Hej,
Söker en duktig pianist och solist för borgerlig vigsel i Göteborg den 2/6 - 2012!
Cermonin är tänkt att vara cirka 25-30 minuter.
tar tacksamt emot tips!
Det va det jag menade också, att det är bra att jag får tips på musiker om de är bra eller dåliga. Jag vill ha ganska duktiga. =)
Ingen som vet någon som spelar piano??
ja, som sagt joona toivanen, en superduktig kille!
Linda Howard som jag nämde ovan spelar även piano. Men jag skulle tro att vilken sångare du än anlitar kan hon/han ge tips på någon pianist.
Hej.
Jag känner en tjej som sjunger solo om du vill så kontakta gärna henne.
Mail: virrigavivek@hotmail.com
/Sandra.
Då vill jag gärna tipsa om en duktig tjej i Göteborg, som både är sångerska & pianist;
http://www.myspace.com/hedvigslomian
Lycka till!
Jag vill bara lägga in i den här konverationen att bastukören just sjöng på vårt bröllop i göteborg i Örgryte Gamla kyrka och det var fantastiskt bra!! Jag vet inte vad ni menar med att dom inte är duktiga, dom är helt fantastiska och gjorde vår dag till en dag att minnas för livet. Det kan ju vara att de utvecklats sedan ni hörde dem. Då vi var ute i god tid var de till och med gulliga nog att öva in de låtar vi önskade till just vårt bröllop vilket kändes oerhört personligt och skapade just den stämning som vi eftersträvade.