Vigselring?
Vad tror ni, om att ha denna som vigselring?
Jag tycker att detta är en djungel, så jag behöver råd!
Ingen?
Snygg ring, men det beror ju på hur din förlovningsring ser ut, om du har en?
Ska denna ringen sitta brevid en förlovningsring så skulle jag nog fundera på om det inte var bättre men en som är lika bred runtom, denna ser ut att vara smalare baktill och då kommer den snurra runt på fingret om den sitter brevid en annan.
Jättejättefin! Men beror som sagt på vad du har för förlovningsring. Har själv problem att hitta nåt då jag har lite mönster i min förlovningring (finns bild i mitt galleri). Blir nog till att designa nåt eget.
Min vigselring är lite smalare bak men jag tror verkligen inte den kommer snurra runt, den är ju inte för stor, varför skulle den göra det?? :/
Tjusig, och ovanlig. Slå till!
Blått är ju Marias färg och hon ska skydda bruden genom hela äktenskapet, så blå stenar i vigselringen, kan det bli bättre?
Vacker!
Älskar safirer! Prova hur den passar till din förlovningsring bara mtp höjd och tjocklek så är det bara att slå till sen! =) Min vigselring var en ren infallsaffär utan tanke bakom utan bara känslor och längtar så tills jag får bära den! Du kommer säkert känna likadant!
Jag hoppas det!
Jag tycker den är jättefin! Annorlunda också. Om du blev kär i den så tycker jag definitivt att du ska köra på den!