• 2011 07 30

(tom rubrik)

MIn blivande make ville skriva följande text:
    Eftersom det är kostsamt att anordna en sådan här tillställning och vi redan har grytor, kastruller till förbannelse önskar vi inget hellre än att få vila upp oss med sol och bad efter att detta helvetets spektaklet är klart. Sätt in alla era pengar på 0000 000 00. Over and out!

Han fick inte sin vilja igenom Flört

• Svar på tråden (tom rubrik)
  • BlackWIngedAngel
    2011 07 30 skrev 2011-02-27 15:16:47 följande:
    Eftersom det är kostsamt att anordna en sådan här tillställning och vi redan har grytor, kastruller till förbannelse önskar vi inget hellre än att få vila upp oss med sol och bad efter att detta helvetets spektaklet är klart. Sätt in alla era pengar på 0000 000 00. Over and out!

Ännu en tom rubrik och ett lite avhugget innehåll...?
  • Willowfield
    2011 07 30 skrev 2011-02-27 15:16:47 följande:

Lite små roligt tycker jag, även om det förmodligen inte passar i sammanhanget..
  • M Berg

samma datum som jag ser jag.....

förstår att d inte gick igenom

• BlackWIngedAngel

Är det ingen mer än jag som reflekterar över att det dyker upp ovanligt många trådar utan rubriker, med lite "avhuggna" inlägg?

Oftast verkar det hända när någon svarar på en tråd som är för gammal och då blir svaret till en ny tråd, utan rubrik. Det här är ett fenomen som jag inte såg före ändringen av sidan, så det känns som om något har blivit fel i den nya BT-sidan.  

Svar på tråden (tom rubrik)