• Pillm

    Hjälp att hitta rosa skor till bröllopet

    Jag har letat med ljus och lykta efter ett par rosa skor som jag kan ha på mitt bröllop. Är inte så förtjust i vita skor, och vill följa vårt färgtema som är rosa. Helst ska skorna vara lite "skrikrosa" och lite tuffare.. och helst inte jättehög klack.

    Alla tips mottages tacksamt!

  • Svar på tråden Hjälp att hitta rosa skor till bröllopet
  • Elvismor

    Kan tipsa om Matildas fest. De har skor i många olika modeller där man själv kan välja färg så färgar de. Jag hade också bestämt mig för rosa, men ändrade mig sen. Man väljer också vilken klackhöjd man vill ha och om man önskar extra breda skor. Bara 550:-

  • Stephanie

    Jag har köpt rosa sidenskor på Rizzo för några år sedan som jag ska ha på mitt bröllop. Vet att man kan gå till Svanskodon i Stockholm och få vanliga vita sidenskor infärgade till önskad färg. Annars borde det dyka upp söta rosa skor nu till våren. Annars brukar Nilsson och Bianco ha fina rosa skor på våren/sommaren.
    Hittade några på nätet, men tyvärr har dom flesta hög klack....
    heppo.se/zapato-peep-toe-piel-flores-100548-0039
    www.brandos.se/vagabond/madeira-3124-240-41-raspberry/a26295
    www.brandos.se/friis-company/rakel-1048047-005-rose/a18574
    www.asos.com/Women/Shoes/Heels/Cat/pgecategory.aspx%3D9&parentID=Rf-200&pge=0&pgeSize=20&sort=-1
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/nelly-shoes-427/omina-427717-122/
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/nelly-shoes-427/himla-427399-54/
    www.have2have.se/product.asp
    www.have2have.se/product.asp
    www.have2have.se/product.asp
    www.have2have.se/product.asp

  • BlackWIngedAngel
    Elvismor skrev 2011-02-27 15:15:33 följande:
    Kan tipsa om Matildas fest. De har skor i många olika modeller där man själv kan välja färg så färgar de. Jag hade också bestämt mig för rosa, men ändrade mig sen. Man väljer också vilken klackhöjd man vill ha och om man önskar extra breda skor. Bara 550:-
    www.matildasfest.com/
  • grönvit2011

    Denna ska jag ha, finns på Bianco! Lagom hög tyckte jag!

    product view of: Tanja Shoe

  • Spring2011
    grönvit2011 skrev 2011-02-27 20:55:25 följande:
    Denna ska jag ha, finns på Bianco! Lagom hög tyckte jag!

    product view of: Tanja Shoe
    Har du köpt dessa i butik redan?
    Jag ringde och fråga efter dessa och då sa de att det inte fanns en enda butik i hela sverige som hade beställt in dessa! Skulle va intressant att veta eftersom de e mina drömskor!!!
  • Pillm

    Tack för alla bra tips! Har sett att det finns andra trådar, men ibland har det varit länkar till skor som inte funnits kvar för försäljning längre. De på cellbergs tyckte jag var fina, lite roligt för det stället hade jag aldrig tittat på själv.. det är en sån där tidning som man ser hemma hos mormor=)

    Skriv gärna fler tips om ni stöter på fler skor.. Har sett att Halens har haft en del bra till billig peng, men det är rätt hög klack på de flesta.. det är därför jag vill ha dem i tid så jag hinner gå in dem till sommaren. I affärerna har de inte hunnit få fram så mkt vår skor ännu.. det kommer väl men vill i möjligaste mån undvika att köpa för nära inpå.

    Ha en bra dag!

  • L8PR
    Pillm skrev 2011-02-28 10:53:25 följande:
    Tack för alla bra tips! Har sett att det finns andra trådar, men ibland har det varit länkar till skor som inte funnits kvar för försäljning längre. De på cellbergs tyckte jag var fina, lite roligt för det stället hade jag aldrig tittat på själv.. det är en sån där tidning som man ser hemma hos mormor=)

    Skriv gärna fler tips om ni stöter på fler skor.. Har sett att Halens har haft en del bra till billig peng, men det är rätt hög klack på de flesta.. det är därför jag vill ha dem i tid så jag hinner gå in dem till sommaren. I affärerna har de inte hunnit få fram så mkt vår skor ännu.. det kommer väl men vill i möjligaste mån undvika att köpa för nära inpå.

    Ha en bra dag!
    Vet, jag fick tipset här ifrån ,hade verkligen inte hittat dit själv
  • grönvit2011

    Spring 2011 - jag har svarat på ditt meddelande du skickade i min inkorg!
    Hör av dig om jag kan hjälpa dig på något annat sätt med skorna :)

  • Mariabridetobe


    Dessa har jag beställt!!

    Jag tipsar oxå om www.matildasfest.com  Jag hade samma problem som du, ville ha ett par annorlunda rosa skor. Och har beställt ett par från Matildas fest, de borde dyka upp i dag eller i morgon. Men det tog 6 veckor från order till leverans så man behöver vara ute i god tid. Mejan som äger Matildas fest är jätte bra att ha att göra med.. =D Och man kan välja klackhöjd och bredd. Lycka till att hitta dina drömskor!!
Svar på tråden Hjälp att hitta rosa skor till bröllopet