• dss

Tips på ställe som fixar smink och hår!!!

Har nog ställt den här frågan här på BT tidigare och det har nog många andra blivande brudar gjort men jag gör det igen i hopp om att få lite bättre, nyare och uppdaterade svar!!! Känner någon av er till en bra makeupartist eller en salong som fixar både hår och makeup i Göteborg??

Pris är inte så viktigt, det är viktigare för mig att ha någon med erfarenhet och som verkligen kan sin grej. Någon som kan göra många olika typer av sminkningar och inte endast en sak!

• Svar på tråden Tips på ställe som fixar smink och hår!!!
  • Wintercandles

Jag har bokat på make me. Fastnade för deras hemsida & en väninna blev även stylad där inför sitt bröllop. Hennes frisyr höll hela natten & såg välgjord ut.
    Deras brudpaket går på 28oo:- tycker jag är helt ok i linnè.

• dss

Vart inne på deras hemsida, det ser faktiskt ganska bra ut där!
    Har ni fler tips?

• lunah

De på Salong Noblesse vid grönsakstorget är riktigt duktiga på hela paketet! Man får så grymt bra service där också!

Bröllop 28/5 2011
  • dss

Jag har hört gott om både Salong Noblesse och Salong IT... Vet inte riktigt vilken jag bör välja!

• Wintercandles
    dss skrev 2011-02-27 15:24:58 följande:
    Jag har hört gott om både Salong Noblesse och Salong IT... Vet inte riktigt vilken jag bör välja!
    Tjejerna på salong It är jätteduktiga :) I allafall när det kommer till klipp & färg. Men kolla om dom har någon portfolio i salongen.
Svar på tråden Tips på ställe som fixar smink och hår!!!