• MissGul

Bra salong i Söderköping?

Jag och min sambo kommer att gifta oss i Capella Ecumenica i St Annas skärgård i sommarSkrattande. Planen är att jag ska göra mig i ordning i Söderköping, men då vi bor i Stockholm och jag har noll koll på läget där tänkte jag höra om någon här vet någon bra frisör/salong där man kan göra såväl hår som make-up? Har letat på nätet men inte hittat nåt? Såg en gammal tråd här om Hårskaparna - känner någon till dem?

När det gäller blommor tänkte vi anlita Akleja trend och design. Har nån erfarenheter av dem?

Tacksam för all hjälp!

• Svar på tråden Bra salong i Söderköping?
  • Fedila

Hej!

Här är en till Sthlms-bo som ska gifta sig i Söderköping!

Hur har det gått för dig?

Jag tror bara det finns en salong i Söderköping som gör både hår och smink, det är det rätt nyöppnade Mimmis hus. Jag har pratat med dem, tycker de verkar bra men var lite för dyra för mig... Nu kanske jag får boka där ändå, eftersom det verkar va jättesvårt att hitta ett bra ställe med ok priser som inte har semesterstängt...

Akleja ska vara jättebra, men har hört att de är ganska dyra. Vi har bokat blommor på Fix blommor, kan verkligen rekomendera dem!! Trevliga, fixar precis som vi vill ha, och har bra priser.

Svar på tråden Bra salong i Söderköping?