• TheréseEmil

Cake Topper

Har ni tips på sidor på nätet där man kan beställa cake toppers som kanske inte bara är brud och brudgum utan kanske något annat?

• Svar på tråden Cake Topper
  • TheréseEmil

Jo, jag har googlat men jag tycker inte jag hittar något som jag och min blivande kommer överens om... Så jag tänkte om någon här inne satt på en guldgruva som jag missat på nätet =)

• Sebastiána
    TheréseEmil skrev 2011-02-25 16:22:09 följande:
    Har ni tips på sidor på nätet där man kan beställa cake toppers som kanske inte bara är brud och brudgum utan kanske något annat?
    Etsy:

www.etsy.com/listing/63703882/custom-colors-hand-sculpted-painted-love&ga_search_query=cake+topper&ga_ship_to=SE&ga_page=1&ga_error_id=&ga_spelling_accepted=&ga_spelling_corrected=&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade

www.etsy.com/listing/62540882/custom-wedding-cake-topper-handmade&ga_search_query=cake+topper&ga_ship_to=SE&ga_page=1&ga_error_id=&ga_spelling_accepted=&ga_spelling_corrected=&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade

www.etsy.com/listing/67093435/cute-couple-with-balloons-custom-wedding&ga_search_query=cake+topper&ga_ship_to=SE&ga_page=3&ga_error_id=&ga_spelling_accepted=&ga_spelling_corrected=&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade
Svar på tråden Cake Topper