• frallan

Letar med ljus och lykta efter brudväska!

Halloj allesammans!

Jag letar efter en fin brudväska i lite vintage stil, lite glamouröst 40 tal eller något sådant... andra tidsepoker funkar också. Den behöver inte vara vintage utan bara lite sån i stilen. Färgen vill jag helst inte skall vara vit utan mer creme färgad, peach eller ivory... men jag sitter här hemma och väntar och väntar på tusentals (känns det som) ordrar som ligger på utländska sidor och jag skulle vilja hitta något i sverige så det kommer hem lite snabbare och så.

Har hittat någon enstaka bild men när man gått till butikssidan sen så har den inte funnits kvar... så hjälp, hjälp, hjälp behövs här borta!!!!

• Svar på tråden Letar med ljus och lykta efter brudväska!
  • Chicita
    frallan skrev 2011-02-22 15:31:52 följande:
    Jo jag gillar modellen på den översta också... men hade gärna sett att var i typ champagne eller så... ja man skulle ju kunna prova lite... synd att det är så tokigt osoligt ute nu:)
    Det kanske går att gnugga lite kaffepulver mot tyget? 
    Prova nånstans där det inte syns först bara... 
  • frallan

Vad tror ni om den här? Det står inte vilken färg den har men den ser ju inte kritvit ut eller?
  • Chicita
    frallan skrev 2011-02-22 16:31:33 följande:

Vad tror ni om den här? Det står inte vilken färg den har men den ser ju inte kritvit ut eller?
    Den var också snygg 
  • frallan
    Vilding skrev 2011-02-22 16:36:24 följande:
    Det går att doppa den i te... annars kanske det här kan vara något?

www.scorett.se/Accessories/V%C3%A4skor/626113...

Ja men visst! Där har vi ju min väska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har dom ingen web shop? eller är det jag som är knäpp? Du prickade så rätt! Får väl ringa runt annars och kolla om den finns någonstans..
  • eigollet

BT när det är som bäst, vad skoj!!

• frallan
    eigollet skrev 2011-02-22 17:02:31 följande:
    BT när det är som bäst, vad skoj!!
    Ja jippie! Hoppas jag lyckas köpa den också:) Det kan nog inte bli så mycket mer spot on! Sen kan jag ju sätta på massa egna fina broscher och grejer så blir det min perfekta väska!
  • The book of love

Vilken fin väska! Får jag fråga var du har hittat den?

• frallan
    Jeliqa skrev 2011-02-22 17:22:27 följande:
    Den här skall jag ha, det är cremefärgad spets med lite grön botten

Jag har kikat på den också...super söt... men jag har inte sett den i verkligheten och kännde mig lite osäker på det gröna i botten, är det fint? Hur som helst dunder söt!
  • The book of love

Frallan: jag undrar var du hittat den vita väskan med lilla rosetten och strassblomman som du visar i inlägg nr 12, den var jättefin!

• frallan
    The book of love skrev 2011-02-22 18:58:07 följande:
    Frallan: jag undrar var du hittat den vita väskan med lilla rosetten och strassblomman som du visar i inlägg nr 12, den var jättefin!
    Den hittade jag på www.aldestam.se dom hade en hel del fina väskor... lite ful hemsida dock:)
  • The book of love

Tack! Du, hur gör man när man citerar ett inlägg så som du gjorde nu...?

• frallan
    The book of love skrev 2011-02-22 19:13:14 följande:
    Tack! Du, hur gör man när man citerar ett inlägg så som du gjorde nu...?
    Du trycker på knappen som är lila precis ovanför inlägget till höger. på knappen står det "citera".

Lycka till
Svar på tråden Letar med ljus och lykta efter brudväska!