• my heart

    Letar efter typ en ballerina sko som inte är så hög,

    Söker efter en sko som inte får vara för hög eller spetsig fram. Är lång och har konstiga fötter hahahaha
    Kanske någon vet vart man kan hitta en sån? Eller någon kanske har en sån? Jag har stolek 40 ungefär...

  • Svar på tråden Letar efter typ en ballerina sko som inte är så hög,
  • cattitzi


    Jag köpte denna sko i en brudbutik, men den finns även på Brandos. Hyfsad prisvärd och skön! Jag har strl 40 och breda fötter också! Klacken är inte alls hög men ändå känns den lite mer festlig än en "vanlig" ballerinasko tycker jag!

    Lycka till! :o)
  • förlovadflicka
    cattitzi skrev 2011-02-22 07:57:51 följande:


    Jag köpte denna sko i en brudbutik, men den finns även på Brandos. Hyfsad prisvärd och skön! Jag har strl 40 och breda fötter också! Klacken är inte alls hög men ändå känns den lite mer festlig än en "vanlig" ballerinasko tycker jag!

    Lycka till! :o)
    Åh, de var jättesöta :) Hur mycket? :) 
  • cattitzi

    Jag köpte i brudbutik och de kostade 695 kr, på Brandos kostar de 745 kr tror jag. Men värda priset och jag tänkte använda dem sen till vardags också.

  • eigollet


    Här är ett par från Ivory som jag hade, i satin med en kilklack på typ 4 cm. Kändes riktigt lyxiga! Finns på Brandos för 499 kr.
  • AnnC81


    Jag beställde dessa från USA men de är lite för små för mig så jag ska inte ha de.. Jag brukar ha 40-41 beroende på märke osv, om du har säg 39,5 till 40 så skulle de nog kunna passa dig. Klacken är mindre än 2 cm.
    21 maj 2011
  • my heart
    AnnC81 skrev 2011-02-22 10:08:08 följande:


    Jag beställde dessa från USA men de är lite för små för mig så jag ska inte ha de.. Jag brukar ha 40-41 beroende på märke osv, om du har säg 39,5 till 40 så skulle de nog kunna passa dig. Klacken är mindre än 2 cm.
    21 maj 2011
    Men den va fin du!!!
  • In Wonderland
    AnnC81 skrev 2011-02-22 10:08:08 följande:


    Jag beställde dessa från USA men de är lite för små för mig så jag ska inte ha de.. Jag brukar ha 40-41 beroende på märke osv, om du har säg 39,5 till 40 så skulle de nog kunna passa dig. Klacken är mindre än 2 cm.
    21 maj 2011
    Får man fråga vilken sida du beställde dessa från? Superfina verkligen!
Svar på tråden Letar efter typ en ballerina sko som inte är så hög,