• MissHelena

Otryckta askar, typ tablettaskar... VAR????

Är det någon som vet var man kan hitta små askar, typ tablettaskar eller liknande. Tänkte att gästerna ska få en liten gåva vid middagen, men söker då små askar till detta.

Gärna otryckta och inte allt för dyra.

Det finns väl fler som ger gästerna en liten present (typ godis) vid mottagningen!?

Jag har tänkt mig en liten ask med mintpastiller eller fruktpastiller, men söker då dessa söta små askar!

Tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Otryckta askar, typ tablettaskar... VAR????
  • Jankys

Hej!
    Det finns bland annat att köpas på olika hemsidor så som romance.se, myheart.se mfl.
    Sen finns det en jätte bra amerikansk sida: http://www.beau-coup.com/ , där finns det askar i alla möjliga färger, former och storlekar, Billigt också, de frakar till sverige.
    Lycka till! =)

• Sebastiána

Jag har gjort såna själv. Det är inte svårt, men tar lite tid om man ska göra många såklart.

• MissHelena

Sebastiána: Hur har du gjort då? Beskrivning?

• missyJ
    Sebastiána skrev 2011-02-25 19:44:58 följande:
    Jag har gjort såna själv. Det är inte svårt, men tar lite tid om man ska göra många såklart.
    vill med ha beskrivning:)
  • Sebastiána

Jag tog en tablettask där godiset var uppätet, öppnade upp den och ritade av.

• MissHelena

Sebastiána: Det var ju lite smart! Det har jag inte tänkt på! Tack!

• mojikanan
    förlovadflicka skrev 2011-03-03 15:53:05 följande:
    Oj, 2000 känns lite många :P
    ha ha .. ja du får bjuda många gäster.. eller ge bort i julklapp!! 
    Nää men ja fann mina små askar på nätet.. Prickiga med lock så ja skall använda mig av sånna..  
  • MissHelena

Har kollat på panduro, men de hade inga där.. :( Inte som jag hittade iaf. De skulle ha 16 kr st för de som var i rätt storlek, men det skulle bli väldigt många pengar när det blir 100 gäster!
    Men tack för tipset "Loluna"

Ja, 2000 är lite många. Men har nu beställt en mall p en typ av ask, och har gjort 3 mallar som jag har börjat göra askar på, så har kommit upp i 40 st nu iaf! Men mycket pill blir det!

Svar på tråden Otryckta askar, typ tablettaskar... VAR????