TheD skrev 2011-02-20 17:41:28 följande:
Du är inte ensam :) Jag har länge drömt om det ena och det andra. Bl.a att jag skäller ut någon för
ett MYCKET dåligt uppförande...kan inte ens beskriva hur arg jag var i drömmen.
Det är en dag i mitt liv jag inte vill höra gnäll från någon och i detta fall min fästmans jävla morsa!!! Men kommer hon kunna låta bli??? Jag tror faktiskt inte det. Det är inte ofta jag önskar någon död men ja ;)
Vi ska skicka ut inbjudningarna imorgon eller tisdag. Jag gissar på att hon ringer:"Jaha, vad kostar det då?" För det är så hon! Kan den jävla kärrrrrrringen sluta lägga sig i?!?! Jag har bitit ihop under 3 års tid och snart smäller det och då smäller det rejält! Det är mycket som ligger till grund så inte bara pengafrågan :(
Helt enkelt jag HATAR HAGGAN som jag kallar henne! Sorry att jag förstörde tråden men jag behövde verkligen skriva det.
Åter till mardrömmar. Min klänning ska komma om någn vecka är det beräknat och jag är nervös. Tänk
om den inte passar? Det är lättare att sy in än att lägga till tyg :p Eller om de skickar fel klänning så jag får en röd kort klänning...Aaaah! Nä nu ska jag duscha, har varit och tränat.
Kram på er
Hm låter ju inge kul att ni har den relationen....har du försökt att prata med henne??
Vad säger din fästman???
Vet att det finns såna fall då svärföräldrarna är pest och pina....hoppas det ordnar upp sig och att hon inte förstör eran dag!!!
När ska ni gifta er???
Kram