• SoonToBeYours

    Nån som beställt från landybridal.com...?

    Är det någon som har beställt från landybridal.com och har några erfarenheter att dela med sig av?
    Funderar på tärnklänningar. De såg ut att ha väldigt många fina till bra priser...

  • Svar på tråden Nån som beställt från landybridal.com...?
  • Helena Mikael

    Kolla den 8:e Kinaklänningstråden. Där finns massor av info om den sidan + många andra.

    Jag har köpt min klänning därifrån, har inte fått den än.
    Men dem tjejer som har beställt från den sidan har varit super nöjda :)

  • SoonToBeYours

    Tack, ska kika på den!! Du får säga hur den va sen när du får din!! 

  • Helena Mikael
    SoonToBeYours skrev 2011-02-18 08:29:15 följande:
    Tack, ska kika på den!! Du får säga hur den va sen när du får din!! 
    Absolut, det ska jag göra :)
    Kolla även in tråden där alla visar sina klänningar. Det finns en tjej där som heter IdaPierre.
    Hon har köpt sin klänning från Landy och har lagt upp bilder på sig i sin klänning i den tråden.
    Sååååå Fin!!

    (Jag har även beställt klänning till min tärna från den sidan.)
  • Mariabridetobe

    Jag ska oxå beställa tärnklänningar därifrån..  Brudklänningen har jag beställt från Millybridal men de har inte så fina tärnklänningar så efter att kollat igenom tråden som ovanstående skrev om, så blev det Landy till tärnklänningarna!! Lycka till !! 

  • IdaPierre

    Jag har beställt min brudklänning därifrån o ja är verkligen supernöjd. Kommer beställa min tärnas klänning därifån oxå. :) Kolla mitt galleri så ser du min klänning. Tyget är super bra kvalité. Ser ut och känns som ja hade kunnat köpt den i vilken brudbutik som helst här i sverie...förutom att ja betalade väldigt många tusenlappar mindre nu :)

Svar på tråden Nån som beställt från landybridal.com...?