• Höstbröllop 2011

Bilder från Bröllop på Hovdala Slott

Hej alla!

Vi ska gifta oss på Hovdala slott utanför Hässleholm i september. Vi bokade redan i feb-10 och känner oss jättetrygga med valet av plats. Dock så finns det verkligen inga bilder från bröllopen de arrangerat där, av nån anledning så finns bara en enda bild på en röd bordsdekoration och inte mer.

Jag skulle vilja se lite bilder på de olika dekorationerna, maten, tårtan, dukningen etc. Detta för att jag ska veta hur jag ska planera vår fest. Svårt att planera utan att veta vilken typ av dekorationer etc. det brukar vara Glad

Tack för hjälpen!

• Svar på tråden Bilder från Bröllop på Hovdala Slott
  • Sebastiána

Vad kul! Vi funderade på att ha festen där. Restaurang Mikkelsen har sååå god mat. Men miljön inne på restaurangen passade inte oss riktigt och vi är för få för att det ska platsa i stallet. Vi kommer att vara på Museét vid Hässleholmsgården i stället. Över huvud taget är det svårt att hitta info när det gäller Hässleholm. Vilken frisör har du tänkt? Jag har inte bott i Hässleholm på länge så jag har ingen koll.

Här finns en del bilder frå Hässleholmsgården, dock med dukning i stallet: portfolion.weebly.com/studentbal.html

• Höstbröllop 2011

Vad roligt! Nej det är supersvårt att hitta info... Frisören blir ev. en ny i Perstorp "Waldt's", en ung tjej som jag gått till och varit väldigt nöjd med :) Du då?

Hur gör ni med bröllopsnatten? Vi kommer troligtvis spendera den på Kurhotellet i Tyringe men finns det nåt bättre är vi öppna för förslag ;) Men där kan man kombinera vistelsen med spabehandlingar och eftersom vi har en liten dotter, som vid bröllopet kommer vara 9 mån, kan vi bara vara borta en natt så då vill vi maxa upplevelsen den lilla stunden vi är där :)

• MLI88

Hej! Hur blev bröllopet? Ser gärna på bilder :)

Svar på tråden Bilder från Bröllop på Hovdala Slott