• DALAnna

Min hippa blev super...

Måste bara skriva lite, är sååå himla lycklig å glad som har såna underbara vänner!!

Min hippa var i lördags...

Hade väl lite på känn att det skulle kunna hända nu när som helst
     ( i lördags var det 1 månad kvar till bröllopet) 

Å den blev helt fantastisk Hjärta

Blev nerlurad i bowlinghallen av min blivande(som sen självklart fick lämna oss), där väntade alla mina kompisar med bubbel å kramar.
    fick ta på mig min hippeutstyrsel å fick en liten påse med bra å ha grejer inför dagen. Bla ett "kärleksblock" där jag skulle samla äktenskapsråd av alla killar jag mötte ;)
    blev såklart en bowling match å sen iväg till en pub för ett glas...

Efter det åkte vi hem till en bekant till mig (som även ska servera å fixa mig inför bröllopet)
    Av henne blev jag sminkad (rättså vågad sminkning, men snyggt) å fixad i håret, efter det väntade fotografering av min gulliga kusin som är skit duktigt på å fota! 
    Jag blev fotad i en klänning min blivande valt ut i min gaderob å även en hel del lite mer vågade bilder, de hade bla fått tag på underkläderna jag ska ha på bröllopet ;)
     ( tror de skulle fixa en kalender av bilderna sen, som jag ska få ge min blivande i morgongåva) 
    åh jag säger då det, fy fan vad snygg jag blev å även korten, riktigt sensuella!!  Det var faktiskt en jättekul grej å göra!

Sen hade de beställt catring, plockmat. jättegott!
    Min bästa kompis hade fixat ihop en frågesport om mig som alla fick svara på.

Å bland det roligaste av allt var att alla mina kompisar (från alla olika håll) kom så himla bra överrens.  Helt oslagbart!
    Kännde att jag hade ett fånigt jätteleende på hela tiden, jag var så himla glad.  Tänk att de fixat allt de här bara för mig!!!  Å att de två som höll i hippan inte kände varann innan å ändå passade de så bra ihop å allt klaffade var ju riktigt kul!

Sen blev det lite singstar  innan vi äntrade krogen.  Å jag fick mer tillfälle å fylla mitt "kärleksblock"  Blev förvånad av vilka seriösa svar jag fick från killar, jättekul läsning!

Jag är supernöjd med min hippa, å alla mina helt underbara vänner som gjorde min dag perfekt!

Fy fan vad kul!!!  Skål

Ville bara dela med mig, är så bubblande glad så ni anar bara inte.... :D Solig

• Svar på tråden Min hippa blev super...
  • Carrosell

Låter som du har haft en underbar hippa. Grattis och lycka till på din stora dag!

• linalus01

Låter helt fantastiskt! GRATTIS!

Svar på tråden Min hippa blev super...