Freesun i Karlstad??
Är det någon som vet något om Freesun i Karlstad? De fixar visst både hår o makeup till väldigt bra pris! Vill ju gärna veta om de är duktiga innan man ev bokar något genom dem..
Är det någon som vet något om Freesun i Karlstad? De fixar visst både hår o makeup till väldigt bra pris! Vill ju gärna veta om de är duktiga innan man ev bokar något genom dem..
Jag har gjort mina naglar där, och skall även göra det inför den stora dagen. Hon som gör naglar är bra. Fast frisör osv. har jag ingen koll på tyvärr...
Har också tänkt på det, men fick en känsla av lite oseriöst...fråga mig inte varför, finns inga belägg för det.
Kollade loggen och det verkade lite "barnsligt". Ska kolla med mina tonårstjejer som har koll på denna "värld"
Kommer med mer info senare
Har också tänkt på det, men fick en känsla av lite oseriöst...fråga mig inte varför, finns inga belägg för det.
Kollade loggen och det verkade lite "barnsligt". Ska kolla med mina tonårstjejer som har koll på denna "värld"
Kommer med mer info senare
Min dotter sa att de gör naglar bra, solariumen är skitiga och så, men hon visste inte hur det var med make up och smink. Ska spåna med fler, lägger ut på min facebook så får vi se
Någon annan som vet något om Freesun???
Lade upp på min facebook och fick två svar.
En säger totalt nej pga att de inte är så ärliga mot personalen och en säger att de är bra.
Tyvärr kan inte hjälpa mer
Vet faktiskt inte, jag frågade aldrig hon som svarade. Håller med om att detta är svårt.
Jag har nu bokat Eva Leehr i Skåre, hon är billig på tärnuppsättningarna och har ett rykte att göra fina håruppsättningar. Hon gör smink också, men hur bra hon är vet jag inte. Så vi får väl se på konsultationen.
Passar bra för vägg i vägg är blomsteraffären som ska göra min brudbukett, så det är bara att kliva in och hämta den