Fotograf i Blekinge?
Nån som har tips om bra bröllopsfotograf i området Karlskrona/Ronneby? Vi vill inte ha "stiffa" porträttkort utan mer avslappnat med lite humor.
Nån som har tips om bra bröllopsfotograf i området Karlskrona/Ronneby? Vi vill inte ha "stiffa" porträttkort utan mer avslappnat med lite humor.
Jag pratade med fotograf Annika Ahnlund på weddingpictures.se angående vårt bröllop. Vill minnas att hon hade nån bröllopsfotografering nere i Karlskrona i sommar, att hon själv kommer därifrån. Du kan ju alltid kolla med henne, hon kan plåta många väldigt olika stilar.
En av mina absolut favoritfotografer hör hemma i Karlskrona (men hon gör bröllop även i resten av landet så vitt jag vet). Jag har haft porträttfoton tagna av henne och jag gillar dom grymt mycket (vilket jag i vanliga fall aldrig gör med bilder på mig!). Hon är superproffsig och tar underbara poträtttbilder men har också en grym känsla för detaljer, färger och komposition. Hennes hemsida är fotografida.wordpress.com och hon finns också här på bt http://www.brollopstorget.se/Foretag/fotografida/. Det jag uppskattatde mest med hennes jobb var alla de arbetstimmar hon måste ha lagt ned på redigerar och småjusteringar för att få allt så perfekt.
Tycker absolut att du ska kolla med henne, jag uppfattar henne verkligen inte som stiff men att hon utgår alltid efter vad kunden vill ha.
Lycka till!
Kan tipsa om en väldigt bra fotograf i Ronneby som heter Martin Boldt. Han är hobbyfotograf men har all kamerautrustning man kan tänka sig. Och han tar liksom inte bara foton, utan har verkligen blick för detaljer och vinklar och sånt. Och billig är han också! Eftersom han inte har någon studio tar han bilderna där man vill. Tror hans hemsida är boldtfoto.se eller liknande!