• förlovadflicka

Produkter från dermoshop.

Har velat testa sådana där naturläkemedel som gör håret och naglarna fina osv men det är ju väldans dyrt... Så hittade jag detta på dermoshop, är det nyttigt och bra, måntro?
    www.dermoshop.se/catalog/product.asp&f=group&s=hair&from=c
    Vet någon om deras övriga sortiment är bra? Tänker främst för håret. :)

• Svar på tråden Produkter från dermoshop.
  • Niini

Jodå de funkar helt bra. Men dom går INTE att tugga, dom går INTE att suga på, dom går INTE heller att svälja hela.. Donerade mina vidare till sambon ;)

Däremot dessa rekomenderar jag varmt :) Mycket bra vid halsont, eööer bara sådär annars för att känna sig lite fräschare i munnen :)

www.dermoshop.se/catalog/product.asp&f=group&s=other&from=c

• Niini

Visste förresten inte att Dermoshop hade utvidgat till Sverige :) Är faktiskt hemma ca 40 km från där de först började.

• förlovadflicka
    Niini skrev 2011-02-04 18:54:14 följande:
    Jodå de funkar helt bra. Men dom går INTE att tugga, dom går INTE att suga på, dom går INTE heller att svälja hela.. Donerade mina vidare till sambon ;)

Däremot dessa rekomenderar jag varmt :) Mycket bra vid halsont, eööer bara sådär annars för att känna sig lite fräschare i munnen :)

www.dermoshop.se/catalog/product.asp?id=12044...
    Hur stora är det då? Jag kan svälja rätt stora piller :P 
  • Lindahl

Har själv under några år använt produkter från just dermoshop och kan inget annat säga än att jag är jättenöjd...

• förlovadflicka
    Lindahl skrev 2011-02-04 18:59:27 följande:
    Har själv under några år använt produkter från just dermoshop och kan inget annat säga än att jag är jättenöjd...
    Har du något att rekommendera? Det är ju superbilligt om det är bra produkter! Såg bara nån banner på facebook så vet ingenting om det :)
  • Lindahl

Har använt både deras schampoo & balsam... det bästa med dessa produkter är att de inte innhåller lika mycket vatten som produkter som köps i vanliga affärer, man har ju ofta idéen att ju mer schampoot löddrar desto bättre är det....så är inte fallet...

Har även använt mig av deras bodylotion som jag tycker är helt perfekta då jag är lite känslig mot parfymerade produkter och kan då välja oparfymerat som inte kostar skjortan.
    För att tag sen hade dom en handcréme med valnötsolja i som var helt gudomlig!!!! Vet tyvärr inte om dom har den kvar....

Har nu fått för mig att jag ska pröva deras nya serie make up produkter i deras mineral serie...ser fram emot att beställa hem dessa produkter och se hur de funkar på mig... har emellanåt väldigt känslig hud, speciellt vintertid då jag blir extremt torr.....

• Niini

Då kan du säkert svälja dem ;)
    Annars rekomenderar jag även valnötshandcremén, luktar ljuuvligt :) O kökstvålen, funkar super mot stinkande lök-/eller fiskhänder!

• förlovadflicka

Hihi, nu blir jag jättesugen på att beställa en massa billiga saker! Är sjuk också så då blir jag så självisk :P

• förlovadflicka

Klickade hem tabletterna och deras concealer, hoppas de faller mig i smaken! Alla andra tabletter jag sett av det slaget har liksom kostat 300 minst och hållit i en månad, det är jättedyrt! :O 

• Mariha66
    förlovadflicka skrev 2011-02-04 17:26:37 följande:
    Har velat testa sådana där naturläkemedel som gör håret och naglarna fina osv men det är ju väldans dyrt... Så hittade jag detta på dermoshop, är det nyttigt och bra, måntro?
    www.dermoshop.se/catalog/product.asp?id=11988...
    Vet någon om deras övriga sortiment är bra? Tänker främst för håret. :)
    Bra sortiment till bra pris, De har en nagelbanddscreme som är bra + lite naturprodukter
  • Mariha66
    förlovadflicka skrev 2011-02-04 17:26:37 följande:
    www.dermoshop.se/catalog/product.asp?id=11988...
    Vet någon om deras övri och kostar runt 10 krga sortiment är bra? Tänker främst för håret. :)
    De har en fuktgivande hårmask som är som en inpackning som är superbra...brukar andvända den 1 gång per vecka då jag är i bastun.... produktnr 3436 och den kostar runt 70-75 kr (7,20 euro)
  • Mariha66
    Niini skrev 2011-02-04 18:54:14 följande:

www.dermoshop.se/catalog/product.asp?id=12044...
    Tror de ska kombineras med ett par andra tabletter i sortimentet
  • förlovadflicka

Nu har jag då ätit såna tabletter i snart tre veckor tror jag. Märker inte så mycket ännu men det tar väl lite tid. Kan dock INTE rekommendera deras concealer, den ger mig rynkor under ögonen trots att jag är 19, inte så nice... 

• Mariha66
    Niini skrev 2011-02-04 18:55:24 följande:
    Visste förresten inte att Dermoshop hade utvidgat till Sverige :) Är faktiskt hemma ca 40 km från där de först började.
    Det är ju gammalt ju... Det har de gjort i flera år, samt till bla Estland, Ryssland + Finland fördståss
Svar på tråden Produkter från dermoshop.