• Äldre 3 Feb 19:04
    2498 visningar
    7 svar
    7
    2498

    Presentlista kopplad till hemsidan?

    Hej!

    Jag ska precis komma igång med att skapa en hemsida, undrar om det finns någon sådan där det finns möjlighet att lägga in önskelista och möjlighet för gästerna att på sidan bocka av vad de köpt?
    Tack!

  • Svar på tråden Presentlista kopplad till hemsidan?
  • citron­doft
    Äldre 28 Dec 23:32
    #1

    Är intresserad av samma sak. Är det någon som vet?

  • Äldre 28 Dec 23:43
    #2

    Har inte duka eller Cervera egna såna? Man kan skapa en önskelista hos dom och hänvisa till den.
    Inte så kul för er att se vad som är köpt innan ni får presenterna heller Flört

    Varför inte lämna önskelistan till någons föräldrar, så kan dom berätta vad ni önskar och så kan dom bocka av när någon köper något annars

  • aniara
    Äldre 29 Dec 09:01
    #3

    Jag vet att det går för min bror och hans fru hade det på sin hemsida (och de gick så klart inte in på just den sidan så de såg inte vad som bockades i), men jag vet inte alls hur man gör det.

  • aniara
    Äldre 29 Dec 09:04
    #4

    Jag googlade förresten "bröllopshemsida önskelista bocka av" och fick massor med träffar, så testa det.

  • citron­doft
    Äldre 29 Dec 17:03
    #5
    aniara skrev 2011-12-29 09:01:55 följande:
    Jag vet att det går för min bror och hans fru hade det på sin hemsida (och de gick så klart inte in på just den sidan så de såg inte vad som bockades i), men jag vet inte alls hur man gör det.
    Tack för sökningen på Google. Finns din brors hemsida fortfarande kvar?? Tänkte om jag kunde gå in där och kolla.
  • aniara
    Äldre 31 Dec 10:01
    #6

    Det tror jag inte, det var fem år sedan de gifte sig. De hade dessutom lösenord till sidan.

  • AndroS­id
    Äldre 31 Dec 10:13
    #7

    Jag har för mig att funktionen finns på sajten där vår bröllopssajt ligger... Men i och med att jag inte använder den själv så kan jag inte lova ngt.

    brollopssajt.com

Svar på tråden Presentlista kopplad till hemsidan?