• Burre Präst

Ska jag stanna eller dra?

Jag har ju i en annan tråd (Inlägg #52 i den här)  tillkännagivit att jag tänker avregistrera mig imorgon (Fredag 4/2). Nu har Forumvärd sagt att man redan börjat vissa förändringar just avseende färgerna i forumet.

Nu blir jag lite tveksam, så därför vänder jag mig till er, ärade med- och motdebattörer på forumet med frågan

Ska jag stanna eller dra?

Jag bör väl påpeka att den här omröstningen inte är så ryyysligt allvarligt menad, eftersom jag vet att ironi i skrift är bland det svåraste som finns!

För övrigt tycker jag färgerna är både opraktiska och fula!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska jag stanna eller dra?
  • Ayla

Hoppas du orkar stå ut någon vecka till men förstår dig om du inte gör det... Du och de andra prästerna har verkligen tillfört mycket till forumet.

Tycker det är konstigt att Bröllopstorget har en rad experter men att inte en enda av dem är präst. Förvånad

• Aleta

Håll ut!
    Vad den här sidan inte behöver är att intressant personer försvinner!

(Men jag funderar i samma banor. Vore det inte för en viss tråd så skulle jag nog vara på gång att avregistrera mig med.) 

• moonlightgirl

Jag håller med de andra, stanna ett tag till det vore tråkigt om du försvinner. Jag hoppas att de förändrar sidan för det är vi många som vill. Har själv haft tanken på att lämna denna sidan för jag gillade den så mycket innan förändringarna så jag hoppas att de fixar till allt som vi har klagat på.

• Sebastiána

Jag hoppas att du stannar kvar. Du behövs här!

• Oniq

Allvarligt. Har du funderingar på att dra bara för att färgerna inte passar dina ögon?
    Förlåt, men det låter lite lustigt.

/tycker också att det ser förskräckligt ut och är svårt att urskilja vissa saker

• Burre Präst
    Oniq skrev 2011-02-03 20:54:47 följande:
    Allvarligt. Har du funderingar på att dra bara för att färgerna inte passar dina ögon?
    Förlåt, men det låter lite lustigt.

/tycker också att det ser förskräckligt ut och är svårt att urskilja vissa saker
    Mja, det är ju inte så att jag funderar på att dra för att jag tycker färgerna är fula (fast det tycker jag också). Det är mer en fråga om att jag hänger här för att jag tycker om det och den dagen jag inte tycker om det längre så finns det ingen anledning att vara kvar.

Kontrasterna är såpass dåliga att det blir jobbigt att läsa och det minskar det roliga betydligt, även om citatrutan har förbättrats något.

Men efter lite fundering har jag betsämt mig att hänga kvar månaden ut, så får vi se om det blir verklighet med att ge Bella en make-over. Och att sajten överlag blir mindre "fjortis-tjej"-aktig.
    För övrigt tycker jag färgerna är både opraktiska och fula!
  • Oniq

*haha* Ja, det är rätt hög fjortisvarning på både färger, utformning och tävlingar.

Även om det är mest tjejer som planerar låångt i förväg så är det inget som hindrar tävlingar med innehåll som skulle passa en man - varför skulle inte en blivande brud vilja ge sin kille något eller hålla nere budgeten med att fixa lite av killens grejor?

Det är galet stort fokus på hår och naglar, smink hit och dit att det känns som om själva löftet man faktiskt ger varandra hamnar i skymundan.

Bra att du stannar ett tag till. Vilka är mer experter på vigsel (vilet jag trodde var den viktigaste delen under et bröllop) än prästerna?

• förlovadflicka
    Oniq skrev 2011-02-04 17:15:57 följande:
    *haha* Ja, det är rätt hög fjortisvarning på både färger, utformning och tävlingar.

Även om det är mest tjejer som planerar låångt i förväg så är det inget som hindrar tävlingar med innehåll som skulle passa en man - varför skulle inte en blivande brud vilja ge sin kille något eller hålla nere budgeten med att fixa lite av killens grejor?

Det är galet stort fokus på hår och naglar, smink hit och dit att det känns som om själva löftet man faktiskt ger varandra hamnar i skymundan.

Bra att du stannar ett tag till. Vilka är mer experter på vigsel (vilet jag trodde var den viktigaste delen under et bröllop) än prästerna?
    Håller med om att det är stort fokus på det yttre men det är väl inte så konstigt, det är inte så mycket annat som kan planeras! Man planerar inte hur glad man kommer vara osv :P
  • jossann

Jag förstår inte hur ni menar med färgerna, men det kanske är för att jag själv tycker om lila Oskyldig
    Jag läser mest i forumen och där kommer ju alla medlemmars egna röster fram, vill folk diskutera naglar så får de väl göra det så kan andra diskutera hur man håller kärleken vid liv osv. :)
    Klart du ska stanna om du känner att du vill och orkar, du kan ju vara med och påverka och hjälpa många (om du nu vill det såklart) :) 

Svar på tråden Ska jag stanna eller dra?