• Aniara4

    Fynda hjärtan i februari

    Snart är det Alla hjärtans dag, och affärerna svämmar över av gullepluttiga saker med hjärtan på. Det slog mig när jag gick runt på stan att andra halvan av februari måste vara perfekt att fynda bröllopspyssel på! Om inte affären själv rear ut hjärteprylarna efter den 15:e kanske man kan vara så fräck att man själv går in och frågar om man inte kan få det lite billigare om man köper 50 kort eller små askar eller presentpåsar eller vad det nu är man har spanat in. De borde ju rimligtvis vilja tömma lagren lite då.

    Så nu går jag och funderar på vilket slags saker man kan få användning för...

  • Svar på tråden Fynda hjärtan i februari
  • Ilse
    Aniara4 skrev 2011-02-02 17:43:50 följande:
    Snart är det Alla hjärtans dag, och affärerna svämmar över av gullepluttiga saker med hjärtan på. Det slog mig när jag gick runt på stan att andra halvan av februari måste vara perfekt att fynda bröllopspyssel på! Om inte affären själv rear ut hjärteprylarna efter den 15:e kanske man kan vara så fräck att man själv går in och frågar om man inte kan få det lite billigare om man köper 50 kort eller små askar eller presentpåsar eller vad det nu är man har spanat in. De borde ju rimligtvis vilja tömma lagren lite då.

    Så nu går jag och funderar på vilket slags saker man kan få användning för...
    Jättebra tips, det ska jag kolla upp. Tänkte ha vinrött som en färg på vårat bröllop så då kan det ju hända att vi hittar nåt fynd nu i februari. Tack för tipset!
  • Aniara4

    Vi-butikerna har denna vecka gelehjärtan i hjärtask för 19.90, ICA annonserar ut densamma för tio krionor mer. Undrar vad den kostar normalt och hur lång hållbarhet den har (vårt bröllop är inte förrän i september, men sånt där syntetgodis blir ju inte gammalt så fort).

    Skulle passa fint på snacks-bordet framåt natten!

  • TheD
    Aniara4 skrev 2011-02-07 15:46:06 följande:
    Vi-butikerna har denna vecka gelehjärtan i hjärtask för 19.90, ICA annonserar ut densamma för tio krionor mer. Undrar vad den kostar normalt och hur lång hållbarhet den har (vårt bröllop är inte förrän i september, men sånt där syntetgodis blir ju inte gammalt så fort).

    Skulle passa fint på snacks-bordet framåt natten!
    Så länge det inte står i en öppen förbackning ;)
  • TheD

    Vad skriver jag!!! FÖRPACKNING!!!! menade jag. jösses. Skyller på att det är måndag.

  • Aniara4

    Nu är det dags att ge sig ut och spana! Säljs det ut några hjärtelager nånstans tro?

  • DALAnna

    vårt bröllop är om mindre än en månad..
    å vi har vinrött, silver, vitt å snö tema
    så det börja perfekt med att man kunde fynda direkt efter nyår, snöflingor, glitter mm
    å nu till /efter alla hjärtans dag fynda jag gelehjärtan(m smultronsmak, som bara finns just nu) 15 kr förp.
    Ska nämligen ha gelehjärtan som dekoration på borden  (frostigt fina hjärtan) blir perfekt!

Svar på tråden Fynda hjärtan i februari