• Freakie

Letar efter diamantskor, några förslag?

Hej!

Jag har helt snöat in mig på att jag ska brudskor med små "diamanter" se första bilden nedan. Dock hade jag gärna velat att skorna hade ett spänne runt ankeln, se andra bilden. Är det någon som har hittat en kombination av nedanstående skor under deras letande?

Tar gärna emot alla förslag

Tack på förhand!

• Svar på tråden Letar efter diamantskor, några förslag?
  • Freakie
    MuBu skrev 2011-06-14 14:50:20 följande:
    Det här är det närmsta jag hittar,

www.lightinthebox.com/Satin-Upper-Stiletto-He...

Också snygga, men även de för höga

Jag hade tänkt mig en klack på ungefär 5 cm då ska jag nog kunna gå i dom... Men det verkar vara omöjligt att hitta om man inte ska specialbeställa och det har jag längre inte tid med, då den första specialbeställningen sket sig...

• Julibrud2011
    Freakie skrev 2011-06-19 17:33:52 följande:

Också snygga, men även de för höga

Jag hade tänkt mig en klack på ungefär 5 cm då ska jag nog kunna gå i dom... Men det verkar vara omöjligt att hitta om man inte ska specialbeställa och det har jag längre inte tid med, då den första specialbeställningen sket sig...

Hade du också beställt från Matildas? Hör iof inte hemma i tråden, men jag blev nyfiken, för jag beställde nämligen därifrån och fick dem aldrig Gråter
    Dock pengarna tillbaka, men det blev ju lite panik... och tråkigt när man hittat drömskorna...
  • Annooo

Har sett en massa fina "diamant" skor på ebay... Kika där vettja! :D

• Annooo

HUUR FINA SOM HELST! ååh vill ha.,..
    Vad fick du betala för dessa om man får veta? :D

Godis skrev 2011-06-14 13:16:22 följande:
    Dom här e jag supernöjd med. Kostar en del men sååå sköna på fötterna...

• marimekko86

Jag är i högform ikväll Hittar fler diamantskor på milanoo.com. Det är svårt att hitta skor man verkligen vill ha...man ska ju kunna gå i dem också, ha råd med dem och tycka de är snygga.!
  • Å och D

Ciderella i Malmö har några...

• Freakie
    Julibrud2011 skrev 2011-07-04 23:40:54 följande:
    Hade du också beställt från Matildas? Hör iof inte hemma i tråden, men jag blev nyfiken, för jag beställde nämligen därifrån och fick dem aldrig Gråter
    Dock pengarna tillbaka, men det blev ju lite panik... och tråkigt när man hittat drömskorna...
    Japp det var från Matildas... Även jag fick pengarna tillbaka, men eftersom 10 veckor hade gått så blev det för tajt att specialbeställa hem något annat från andra företag. Jag har istället köpte hem ett par skor från Brandos som inte alls var som jag tänkte mig men som får duga... Jag lär ju bli gift oavsett vilka skor jag har på mig Tungan ute
  • Freakie
    Å och D skrev 2011-07-05 06:36:21 följande:
    Ciderella i Malmö har några...
    De ska jag kanske spana in, borde inte ju vara leveranstider att ta hänsyn till då...
  • Freakie
    marimekko86 skrev 2011-07-05 01:57:24 följande:

Jag är i högform ikväll Hittar fler diamantskor på milanoo.com. Det är svårt att hitta skor man verkligen vill ha...man ska ju kunna gå i dem också, ha råd med dem och tycka de är snygga.!
    Tack för alla tipsen, men bröllopet är om ca 3 veckor så vågar mig inte på att beställa över nätet. Grymt snygga skor du hade hittat, men tror tyvärr inte att jag hade kunnat gå i dom
  • nawa

Här är några från Benjamin Adams!

och här är mina med swarowski kristaller

Svar på tråden Letar efter diamantskor, några förslag?