• mittbröllop

Fick våra inbjudningskort idag - måste tipsa om Pappersboden!!!

Hej,
    ville bara tipsa om Pappersboden www.pappersboden.se/index.php där vi beställde våra inbjudningskort ifrån! Anna (som hon heter) har varit extremt hjälpsam och tillmötesgående - hon håller till i Västerås men eftersom jag bor i Uppsala så har vi tagit allt via mejl och vanlig post så även om du inte bor i Västerås-trakten kan du lugnt anlita henne!!! Och priset är väldigt väldigt rimligt - helt unika specialbeställda kort (vi hade transparent papper, jungfruben, bakomliggande papper i pärlemo samt eget monogram) och betalade kring 35 per kort --> extremt mycket valuta för pengarna!!! Om ni har några frågor så hojta till :)

• Svar på tråden Fick våra inbjudningskort idag - måste tipsa om Pappersboden!!!
  • moonlightgirl

Hej hej, undrar över hur jag får tag på henne via nätet???

• moonlightgirl

ööööhm hm, jag ber om ursäkt, måste ha varit blind ett tag ser ju nu klart och tydligt att du redan skrivit ner sidan osv. Sorry.  =)

• Emblas Mamma

Vad dyrt det kan vara med kort!?
    Jag hittade jättefina för 19kr/st men tyckte det var grymt mycket!
    haha.. inget för oss, men säkerligen skitfina ändå! :D

Skulle jag inte haft så många att skicka kort till skulle jag nog kunna överväga det ;)

• mittbröllop
    Emblas Mamma skrev 2011-01-31 20:06:39 följande:
    Vad dyrt det kan vara med kort!?
    Jag hittade jättefina för 19kr/st men tyckte det var grymt mycket!
    haha.. inget för oss, men säkerligen skitfina ändå! :D

Skulle jag inte haft så många att skicka kort till skulle jag nog kunna överväga det ;)
    jag tyckte det var billigt med 35 kr jag :) men det är ju lite specialkort också med lite extra av allt så då blir det ju några kronor extra - totalt värt det för mig!
  • mittbröllop

festprogrammen däremot - där tänker jag bara printa ut från vanlig skrivare, ingen lyx där inte :)

• Emblas Mamma
    mittbröllop skrev 2011-01-31 20:30:59 följande:
    jag tyckte det var billigt med 35 kr jag :) men det är ju lite specialkort också med lite extra av allt så då blir det ju några kronor extra - totalt värt det för mig!
    haha. jag beställde 40 st + kuvert + 100 placeringskort för 600 kr bara!
    Oc hdom fick jag specialgöra själv via internet precis som jag ville ha dom! :D
    hade jag betalt 35 kr/st hade bara korten gått på nästan 1500kr.. hu!
    men det beror ju på hur många man beställer med!

och vilken budget man har:) Men jag lägger hellre pengarna på annat!

Men skulle gärna vilja se hur era kort blev sen! Det blir säkert bra! :)
  • mittbröllop
    Emblas Mamma skrev 2011-01-31 20:35:31 följande:
    haha. jag beställde 40 st + kuvert + 100 placeringskort för 600 kr bara!
    Oc hdom fick jag specialgöra själv via internet precis som jag ville ha dom! :D
    hade jag betalt 35 kr/st hade bara korten gått på nästan 1500kr.. hu!
    men det beror ju på hur många man beställer med!

och vilken budget man har:) Men jag lägger hellre pengarna på annat!

Men skulle gärna vilja se hur era kort blev sen! Det blir säkert bra! :)
    Ja vi kollade upp en hel del olika alternativ innan vi bestämde oss, detta var ju inte det billigaste men definitivt det som är mest "vi" så jag är så nöjd! nu ska vi bara tota ihop informationsbladet och sen skicka ut inbjudningarna - spännande!
  • Bubblor

Kan bara hålla med, vi beställde oxå genom pappersboden. Anna var helt fantastisk och väldigt hjälpsam. Hon gjorde en egen illustration som vi har på våra inbjudningar, och den fick vi även en större bild att rama in. Utan att vi visste om  att vi skule få det. Vi har mailat en massa fram och tillbaka tills min älskling och jag var helt nöjda, utan extra kostnad har hon ändrat flera gånger... Hon drog till och med av 3kr per inbjudan då vi inte ville ha med band runt som det var i originalet... Och detta utan att vi bad om det... Så våra kostade 27kr st inkl. kuvert. Plus att vi fått vår egen illustration för bara några hundralappar, och den har vi nu i en massa format som vi kan använda på alla trycksaker...
    Solig

• Bubblor

Nu har vi skickat ut alla inbjudningar och vi får verkligen beröm för hur fina de är... Många härliga utrop och positiva responser hela tiden. Superkul!

Ville bara tipsa ytterligare en gång om Pappersboden, jättefina kort och bra priser och ett fantastiskt engagemang hos Anna som fixat allt...

Svar på tråden Fick våra inbjudningskort idag - måste tipsa om Pappersboden!!!