• Rebeccan

Vi som inte dansar!

Jag har en fråga:

Varken jag eller min m2b dansar, ändå önskar ju vi ha en "speciell" stund när vår låt spelas, men utan att behöva dansa. Nån som har nåt bra tips på vad vi kan göra då istället? Om vi skulle dansa skulle det kännas konstigt, då det inte är nåt nån av oss känner oss bekväma med... Tips någon? 

• Svar på tråden Vi som inte dansar!
  • egglina

Kanske ett bildspel med bilder från er tid ihop? :)

• Love Story

Vad sägs om att visa ett bildspel över ert förhållande med favoritlåten som bakgrundsmusik?

Är själv i valet och kvalet om man ska dansa eller inte. Vill nog det egentligen men är så fruktansvärt dålig på det . :)

• Snigel Bee
    egglina skrev 2011-01-31 16:30:10 följande:
    Kanske ett bildspel med bilder från er tid ihop? :)
    Åhh det är mysigt! Vi hade det! Min syster hade gjort en video om oss me bilder oss text, va hur kul o mysigt som helst! Men börja i tid bara!
  • Oniq

Åh! Skönt med fler som inte vill dansa!

Följdfråga: Vi har aldrig dansat och kommer nog att känna oss väldigt obekväma om vi blir tvingade till att göra något sånt MEN jag vill ju att de som kan och vill dansa ska få göra det. Hur 'startar' man dansen då? ..och hur undviker man att bli uppbjuden av alla dansgalningar sen? 

• Rebeccan

Jaaa, bildspel låter riktigt mysigt! Det ska jag delegera till någon jag litar på att göra. Hm, undrar vem som ska få det ansvaret ;)

En tryckare skulle man väl kunna gå med på, men problemet är att det skulle kännas konstlat och inte alls som "vi". Kanske ångrar mig närmre bröllopet (23/7) men just nu är den spontana känslan "Nej!".

Vet inte hur man startar dansen... Sätter igång musiken och hoppas på det bästa? Nån annan som har nåt tips?

Tack för alla svar! 

Svar på tråden Vi som inte dansar!