• dreams come true

    Vad ska era tärnor hålla, blommor?

    Ska era tärnor ha blombukett?
    Vad i så fall? Länka gärna..

    Om de inte ska ha det, vad ska de ha istället?

  • Svar på tråden Vad ska era tärnor hålla, blommor?
  • dreams come true

    Det kan ju vara fint! Vad ska ni ha för blommor?

  • Anna B

    Det vet jag inte riktigt. Jag vet att jag vill ha en bukett med lila blommor, och kanske lite vita. Så jag ska prata med floristen vad man kan göra. Men det får nog vara några blommor som även finns i buketten, så att man ser att de hör ihop.
    Annars kan de ha fina blommor i håret. Jag personligen tycker att det ser lite löjligt ut om de ska stå å hålla några minibuketter. Det är därför vi satsar på blomsterarmband istället. Då har de dessutom händerna fria när det ska piffa min klänning innan vi går in, samt om de ska hålla min bukett någor i kyrkan :)

  • dreams come true

    Blommor i håret är ju inte en helt dum tanke..

  • Anna B

    Nej, där kan man plocka upp samma färger som buketten.. kan bli väldigt fint :)

  • Madelinen

    jag kommer ha gerbera i min bukett (endast) och de kommer ha en gerbera med lite grönt precis som marsalkerna kommer att ha fast hela då.. jag tycker det ser naket ut om de ska gå in utan något alls. men det är ju en smak sak :)

  • Jejkej

    Våra tärnor kommer ha en liten bukett men några rosor och massa grönt.

  • EmmaochTommy

    jag funderar på om de kan ha varsin stor blomma som matchar oss. Typ en jättedahlia eller så. kan va coolt!

  • moonlightgirl

    Mina tärnor ska ha en varsin liten bukett som matchar min bukett. Jag tror att de kan fixa min klänning ändå och i kyrkan är det bara en av dem som ska hålla min bukett.

Svar på tråden Vad ska era tärnor hålla, blommor?