• Minuz

Tårta?

Hur gör ni med bröllopstårtan?
    Jag tror att jag tänker göra min själv. Ska göra ett test vid alla hjärtans dag och hoppas att jag känner att det kommer funka. Tycker det år sååååå roligt att göra tårta.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tårta?
  • Minuz

min alla hjärtans dag tårta
  • M Berg

min kompis gör mina tårtor. Hon är så duktig på det + att de blir billigt då jag få gratis å då jag brukar hjälpa henne vid storbeställningar. Hon är guld värd!

• Fröken Söt

Vi ska köpa cupcakes.
    Det blir cupcakes eftersom vi har många gäster med olika allergier, och köpta sådana eftersom vi gifter oss 7 mil från bostadsorten. Jag är lite nervös inför att frakta 50 cupcakes en så lång sträcka, utan tidsmarginal om ett lass skulle bli förstörda.

• Sebastiána

Vi köper tårta, men ingen bröllopstårta utan en tårta i konditoriets orinarie sortiment. De har så vansinnigt goda tårtor och det finns redan en i deras sortiment som är presic som vi vill att bröllopatårtan ska vara. Jag planerar att göra tårtdekorationen själv och vi ska ställa tårtorna på en tårtställning - så det blir en bröllopstårta av den ändå.

• MagicBride

Vi gör tårtan själv, men jag klickade i "annat alternativ" då vi inte gör en traditionell utan mer piffar till en kladdkaka så här blev provbaket...

• Sebastiána
    MagicBride skrev 2011-02-18 08:34:34 följande:
    Vi gör tårtan själv, men jag klickade i "annat alternativ" då vi inte gör en traditionell utan mer piffar till en kladdkaka så här blev provbaket...

Mums med kladdkaka!
Svar på tråden Tårta?