• goding666

Personlig o rolig o fyndig inbjudan till vackert trädgårdsbröllop i september!

Vi gifter oss i mina föräldrars vackra trädgård på landet i september, filar på inbjudan men de är svårt. Vill ha en personlig, rolig o kanske fyndig inbjudan, inte som alla andras liksom. Världens dåligaste fantasi.
    BEhöver bara komma igång.. knuffa på mig lite :)

Hur har ni andra gjort? tips kanske någon har?
    Vad ska man tänka på?

• Svar på tråden Personlig o rolig o fyndig inbjudan till vackert trädgårdsbröllop i september!
  • Oonah

Trädgårdstema: Det finns ju vackert papper med "inbyggda" frön, som det är meningen att man bara ska lägga i jorden direkt. Kanske skriva inbjudan på en sådan?  Skrattande När dina gäster är färdiga med sin inbjudan kan dom bara plantera papperet.

"De här blommorna planterade jag i somras, nu ska du få höra vart jag fick dem ifrån..." 

Nästan lite romantiskt..? 

- May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • GeneralElectric

Kolla i Micael Bindefelds festfixarbok, där finns förslag på hur man kan göra en ”blomsterfest”.

Svar på tråden Personlig o rolig o fyndig inbjudan till vackert trädgårdsbröllop i september!