• Sebastiána

Ska du ha färgade skor istället för vita/cremefärgade?

Skriv gärna vilken färg du ska ha om du inte ska ha vita. Jag funderar själv på skor i färg (även om min BM är helt emot det) men kan inte bestämma mig för vilken färg det i så fall skulle vara.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska du ha färgade skor istället för vita/cremefärgade?
  • Sebastiána

'köpa' ska det vara såklart

• Oonah

Pippigula, som den här smileyn: Skrattande

- May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Smuppra

Silver. Skorna mamma hade när hon gifte sig 1974, och som min farmor och farfar köpte åt henne när de var i Tunisien. Kommer bli kul att ha något som mamma också hade

• Gwennie

Jag vill hemskt gärna ha ett par riktigt festliga turkosa skor. De syns ju inte så mycket under klänningen, men det skulle vara härligt att ha ett par skor som man kan använda sedan igen och minnas tillbaka lite :)

• turbovampyria

Jag köpte ett par svarta. Ska ju ändå ha svarta detaljer på klänningen och då kan jag lika gärna ha svarta skor.

• Lev idag

svarta skor ska jag ha! :D
    Dem är redan inköpta. Nu ska jag bara hålla mig att inte använda dem innan det är dags. Vilket ju är ett tag kvar :P

• Rickina

Svarta skor för min del, har köpt ett par svarta i skinn med litet strassmycke på,  med hög silvrig klack (rock tema) men nu har jag ångrat mig och det kommer bli svarta satin.

• Anna B

Jag ska försöka hitta ett par fräsiga lila, gärna med strass och annat fint :)

• Sebastiána
    Anna B skrev 2011-01-30 19:21:15 följande:
    Jag ska försöka hitta ett par fräsiga lila, gärna med strass och annat fint :)
    Så snyggt med lila!
  • Mariabridetobe

Ljus rosa skor med glitter detaljer Skrattande som matchar mina blommor... ska även ha rosa pärlor i mitt halsband!
    M2B var lite tveksam i början, men vill att jag ska ska känna mig snygg =)

• sahu

Jag har inte köpt några än, men har tänkt mig svarta. Vårt färgtema är svart och vitt :)

Ni som köpt svarta skor - har ni inga bilder eller tips på vart jag kan hitta nå snygga? Vart köpte ni era?
    Jag hittar än  länge bara vanliga svarta pumps...

• förlovadflicka

Hade tänkt ha röda skor men varken mamma eller fästmannen gillade det så jag orkar inte då :P

• jindo

Ska ha vita men med färgade snören..

• Nikeh

Förhoppningen är att hitta ett par guldfärgade skor. 
    Annars får det bli gammelrosa.

Ska på seriös jakt efter skor om någon månad. Cool 

• Etheleglin

Röstade inte. Jag har vita skor men kommer byta ut själva skosnöret mot ett i färg så det blir både ock.

Tycker att det är snyggt med skor i färg, men det skulle tyvärr inte passa med min klänning. 

• Margris

Det blir svarta eller bruna, har inte bestämt mig ännu.

Svar på tråden Ska du ha färgade skor istället för vita/cremefärgade?