• Jag han

    Åh så himla typiskt! Är så ledsen :(

    Ville bara skriva av mig lite...


    Skulle få en liten bröllopsresa av familjerna. Tanken var att vi skulle åka måndagen efteråt. Tre dagars resa till någon stad i Europa.


    Helt fantastiskt då vi inte har råd själva med det. Lite mysigt att komma iväg på tu man hand utan barn och bara njuta.


    Men så får jag inte någon semester beviljad! Helkörigt på jobbet då en annan kollega redan har semester då. Så himla typiskt!  Inte samma sak för oss att åka två månader efter bröllopet. Då kan det vara, då vi åker hela familjen på resa vid ett senare tillfälle. Vill heller "be" om resan senare av familjerna..

    Är bara så ledsen just nu. Bara att knata iväg till jobbet på måndag morgon och se glad ut...

    Kanske ett jättelarvigt bekymmer men jag känner mig ändå så ledsen just nu.


     

  • Svar på tråden Åh så himla typiskt! Är så ledsen :(
  • Jag han

    Tack gulliga ni för era svar! Värmer verkligen trots att vi inte känner varandra...
    Hon vet att det är tre dagar smekmånad det gäller. Har försökt prata med henne om lite lösningar, men nej.. Verkar rätt kört :(
    Men ska försöka inte tänka på det, och fokusera på vår stora dag istället.

  • Jag han

    ÅÅÅHHH!!!! Är så glad så jag spricker!!!!!!!!!!!!!
    Chefen sa att det skulle lösa sig ändå! :)
    Blev så glad så jag slängde mig i famnen på henne! Nästan så det kom tårar..

    Tack igen för erat stöd och era svar!!

  • Smuppra
    Jag han skrev 2011-01-26 17:00:13 följande:
    ÅÅÅHHH!!!! Är så glad så jag spricker!!!!!!!!!!!!!
    Chefen sa att det skulle lösa sig ändå! :)
    Blev så glad så jag slängde mig i famnen på henne! Nästan så det kom tårar..

    Tack igen för erat stöd och era svar!!
    Härligt! Tyckte så synd om dig... Tre dagar liksom, TRE dagar- det kan man väl fixa, tänkte jag
  • Jag han
    Smuppra skrev 2011-01-26 17:03:57 följande:
    Härligt! Tyckte så synd om dig... Tre dagar liksom, TRE dagar- det kan man väl fixa, tänkte jag

    Tack för omtanken.. :)

  • SeptemberBrud
    Jag han skrev 2011-01-26 17:00:13 följande:
    ÅÅÅHHH!!!! Är så glad så jag spricker!!!!!!!!!!!!!
    Chefen sa att det skulle lösa sig ändå! :)
    Blev så glad så jag slängde mig i famnen på henne! Nästan så det kom tårar..

    Tack igen för erat stöd och era svar!!
    Hoppas ni får en trevlig resa då! :)
  • Jag han
    SeptemberBrud skrev 2011-01-26 17:13:41 följande:
    Hoppas ni får en trevlig resa då! :)
    Tack snälla! Hoppas jag med :)
  • L8PR
    Jag han skrev 2011-01-26 17:00:13 följande:
    ÅÅÅHHH!!!! Är så glad så jag spricker!!!!!!!!!!!!!
    Chefen sa att det skulle lösa sig ändå! :)
    Blev så glad så jag slängde mig i famnen på henne! Nästan så det kom tårar..

    Tack igen för erat stöd och era svar!!
    Jag visste det, precis så blev det för mig med. Blev super deppad å så löste det sig. GRATTIS!
  • Jag han
    L8PR skrev 2011-01-26 19:31:48 följande:
    Jag visste det, precis så blev det för mig med. Blev super deppad å så löste det sig. GRATTIS!
    Tack snälla! Vad kul att det gick att lösa för din del också. Man mår så bra när det vänder från botten till toppen :)
  • Chicita
    Jag han skrev 2011-01-26 17:00:13 följande:
    ÅÅÅHHH!!!! Är så glad så jag spricker!!!!!!!!!!!!!
    Chefen sa att det skulle lösa sig ändå! :)
    Blev så glad så jag slängde mig i famnen på henne! Nästan så det kom tårar..

    Tack igen för erat stöd och era svar!!
    Grattis :D
  • Moster Stina

    Åååå vad skönt att det löste sig!

    Och tänk vad bra att ni då kan glädjas lite extra åt resan. Eftersom det verkade omöjligt först!

  • L8PR
    Jag han skrev 2011-01-26 20:01:21 följande:
    Tack snälla! Vad kul att det gick att lösa för din del också. Man mår så bra när det vänder från botten till toppen :)
    Ja det går väldigt snabbt Ibland önskar jag att jag kunde ha mer is i magen slappa jag hamna på botten så många gånger. kram
  • Flodis Hjärtat

    man kan alltid vara sjuk annars....inte särskilt just men ledigt får man...

Svar på tråden Åh så himla typiskt! Är så ledsen :(