• skorpion75

    Tips på resa

    Min sambo och jag ska gifta oss i början av juni. Vi ska ha ett litet och enkelt bröllop för den närmaste familjen och så planerar vi att åka iväg över helgen veckan därpå. Jag undrar nu om någon har nåt tips på en mysig och romantisk weekend (en eller två nätter), gärna i eller i närheten av västergötland. Om vi inte får barnvakt, har ni då något tips på nåt passande när man har med sig två flickor?

    Är tacksam för alla tips jag kan få =)

  • Svar på tråden Tips på resa
  • hoodilady

    Det beror på hur ni vill bo, kan tipsa om två ställen.
    Vill ni bo fint och njuta av god mat och närhet till strand så är Thorskogs slott fint!
    www.weekendpaket.info/weekendpaket-pa-thorskogs-slott-vasterlanda-vastra-gotaland/

    Vill ni njuta av att vara helt ensamma, bo i tält och bada nakna under stjärnorna så finns det en ö som heter Brommö utanför Mariestad, man tar bilen över till Torsö (ön innan) sen en liten färja och på Brommö hyr man cyklar och tar sig ut till stränderna, långgrunda vita vackra sandstränder (därför är vattnet varamare också).
    Har vuxit upp på Brommö, det är livet!

  • hoodilady
    hoodilady skrev 2011-01-21 16:05:46 följande:
    Det beror på hur ni vill bo, kan tipsa om två ställen.
    Vill ni bo fint och njuta av god mat och närhet till strand så är Thorskogs slott fint!
    www.weekendpaket.info/weekendpaket-pa-thorsko.../

    Vill ni njuta av att vara helt ensamma, bo i tält och bada nakna under stjärnorna så finns det en ö som heter Brommö utanför Mariestad, man tar bilen över till Torsö (ön innan) sen en liten färja och på Brommö hyr man cyklar och tar sig ut till stränderna, långgrunda vita vackra sandstränder (därför är vattnet varamare också).
    Har vuxit upp på Brommö, det är livet!
    Jag menade inte "närhet till strand"... :)
Svar på tråden Tips på resa