• Minuz
    Äldre 21 Jan 00:31
    2305 visningar
    4 svar
    4
    2305

    November

    Vad tänker du på när du hör/läser NOVEMBER?

    Precis allt vill jag veta. Färg du förknippar med november. Osv

    Letar ideér till bröllopet. Solig

  • Svar på tråden November
  • Äldre 21 Jan 00:35
    #1

    Spontant tänker jag "grått" (sorry för jättetrist svar när ditt inlägg sprudlar!!)

    Min sambo och jag har många gånger pratat om att ett bröllop i november vore bra för att liva upp den perioden. På vintern kommer ju advent, lucia och jul, på våren fyller vi båda år och det är påsk, på sommaren har vi midsommar, semestrar o.s.v. Men på hösten - bröllopsdag?? 

    Ska låta ditt inlägg sjunka in, så kanske jag kan komma med några roligare tankar om november

  • Minuz
    Äldre 21 Jan 01:29
    #2

    Just det.................


    Vad finns det för fina blommor den här årstiden?


    Är lite sugen på kallor, finns det då?

  • petite­moi
    Äldre 21 Jan 08:12
    #3

    Hej:)

    Jag skall själv gifta mig i november och just nu är november för mig den finaste månaden som finns.
    Jag personligen tycker om hösten/vintern och har vi tur kommer det vara lite snö fallen, vi ska gifta oss i mitten av november, och samma tid detta året hade det redan börjat snöa.

    Jag ser framför mig krispig vit dekoration, med inslag av guld och silver.
    Duvblått och andra förger som går lite mellan blåt/grå/grönt tycker jag kan vara fina färger till ett november bröllop.

    Se det inte som en trist regnmånad utan som en möjlighet att få sitt bröllop så som man själv vill ha det:D

  • förlov­adflic­ka
    Äldre 21 Jan 08:22
    #4

    Vi ska ha i oktober och ha hösttema. Tycker det kan vara minst lika romantiskt som på sommaren, bara man tänker på det :) Och ofta ens bröllop kommer bli grått och tråkigt bara för att omvärlden är det!

Svar på tråden November