• nsdtr

Vad ska ni ha för dukar på borden??

Vill ju ha vita dukar på borden,,men det går ju åt en del o vita linnedukar kostar ju massor,,vad ska ni ha?? Finns det någe annat fint man kan ha?? 

• Svar på tråden Vad ska ni ha för dukar på borden??
  • Troligen

knoppa lakarn på ikea! billigt och snyggt. 19 kronor styck! Skrattande

• turbovampyria
    Troligen skrev 2011-01-20 17:53:47 följande:
    knoppa lakarn på ikea! billigt och snyggt. 19 kronor styck! Skrattande
    Det ska jag ha. Skrattande
  • nsdtr

Aha, smart,, är det bra storlek på dom eller måste man sy o greja med dom,, täcker de bra( har mörka bord) eller måste man lägga typ en pappersduk under:) låter ju väldigt smart o väldigt bra pris :))

• Moster Stina

Vi köper KNOPPAlakan! Köpte ett för att testa häromveckan och blev mycket glatt överraskad. de var INTE alls fula, och lakansaktiga. Tror de blir jättefina på borden. 

Vi grubblade jättemycket och kom fram till att hyra linnedukar och servetter blev på tok för dyrt, så vi köper fina linneservetter och knoppalakan, eftersom vi också vet att det går att sälja vidare efteråt.  Och då blir det hela inte alls så dyrt som att hyra!

Som löpare på borden kommer vi nog att lägga utklippt fiberduk som jag förhoppningsvis lyckats färga i en fin färg.  Ihop med blommor, rosa maränger och massor av ljuslyktor är jag säker på att det kommer att bli fint ändå, fast det är billigt!

• bridesilly

vi hade tygliknande pappersdukar som går att torka av. jättefina och såg verkligen ut som tyg.

går att köpa på rulle på www.scandiprofit.se dukrullar, walkisoft eller dunicell. vi hade walkisoft som är billigare fast samma utseende och kvalite som dunicell enligt försäljaren.

Svar på tråden Vad ska ni ha för dukar på borden??