• knottet

Fotoplats i Eslöv

Nu har vi äntligen bokat fotograf till vår stora dag den 9 juli i år!
    Vi har tänkt oss att bli fotograferade vid Trollsjön här i Eslöv efter vigseln. Är dock bra att ha en plan B vid dåligt väder. Därför tänkte jag mig Medborgarhuset i Eslöv, men de har visst sem.stängt då :-O
    Någon som har något bra tips om någon annan stans man kan vara vid ev. regn på bröllopsdagen? Det ska vara i Eslöv

Mvh/ Knottzilla

• Svar på tråden Fotoplats i Eslöv
  • Fröken Kajson

Hej,
    Och grattis.

Jag skulle höra med Stensson om ni får fota någonstans där inne, där finns ju en scen och en dansbana i Trollsjön med som ni kan fota under för att ha tak över huvudet och någon bild i det gröna med paraply blir också vackert.

Hitta mer inspiration på min blogg www.greatweddings.blogg.se :)

Lycka till

• elinolsson

Jag skulle också vilja tipsa om scenen i trollsjön. Dock vet jag att den kan vara lite tråkig ibland, med klotter och sånt på. Men man kan ju ta bilderna utåt mot trollsjöområdet ändå.

Om ni ska gifta er i en kyrka kan ni fråga om ni kan få tillgång till den lite tidigare.

Ni kan försöka hitta någon lusthus eller liknande, kanske någon vän som har det eller någon finare balkong med tak över?

Om ni vill ha lite annorlunda bilder så tror jag att det skulle kunna bli lite roliga bilder att gå till stationen och ta bilder på perrongen (är ju också tak). Eller in på ett fik, exempelvis grappa.

Annars fungerar ju paraply bra om det inte öser ner.

Lycka till!

/Elin

Svar på tråden Fotoplats i Eslöv