• catlin­01
    Äldre 13 Jan 20:40
    3016 visningar
    2 svar
    2
    3016

    REDUX

    Jag har också provat REDUX , dess biverkningar med stickningar stod med i min förpackning. Äh tänkte jag , det kan inte vara så farligt,,, smärtan i mag regionen kom efter ca 15 min, det kändes som när jag tidigare fått kramp i gallgångarna ( tål ej röd paprika) snabbt övergick smärtan till en brinnande svidande allergisk reaktion . Jag blev eldröd i ansikte, hals bröst, armar händer, mage och nacke!
    Nästa gång kanske det påverkar luftrören!!! Detta är livsfarligt!

  • Svar på tråden REDUX
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 13 Jan 22:47
    #1

    Fy vad sjukt! Läste om det i en annan tråd också :S Man tror ju aldrig att man själv ska fp några biverkningar... Fy vad glad jag är att jag är smal (än så länge :P), jag hade lätt gått på alla de där dumma bantningspreparaten... 

  • olina
    Äldre 26 Feb 00:51
    #2

    Jag har haft ett h...e med dett företag MTM Trading och GPDS Ekonomi. med dem.  Jag har säkert haft 50  och hotar med och sparat dem. Då de tvingat på mig nya Redux och hotar med stämmning. Ha ha .... De har också varit omskrivna i Kvp/Expressen. Maria Rydhagen heter journalisten.

    Jag har också blivit påtvingad 2 pkt Redux och 7474 kr, fakturerad från GPDS Ekonomi, förmodligen ett skrivfel, 747 kr ska det nog vara,
    Jag har varit tydlig mot dem och förklarat att jag INTE tänker betala något.

    När jag fick första burken Redux, medföljde ingen faktura med datum, kund nr, förfallodag m m. Jag skrev till dem den 20/12-10 och det dröjde till den 29/12-10 tills de svarade. Under tiden var jag bortrest och kom inte hem förrän den 9/1-11. Jag skulle i så fall ha gjort en uppsägning den 30/12-10. Gjorde även en adressändring i dec och fortfarande skickar de produkter till den gamla adressen. STOLPSKOTT!!! 
    De är så fruktansvärt oseriösa och anlitar flera företag i sin ekonomihantering som ger olika svar när man ställer frågor eller svara inte alls på frågor. M a o: "Ju fler kockar desto sämre soppa."

Svar på tråden REDUX