• Tinzi

Hur mycket tyll per stol? 2 meter?

Skall knyta tyll runt stolarna på festen, så undrar hur mycket tyll  ni behövde per stol? 2 meter? Vill veta innan jag beställer....

• Svar på tråden Hur mycket tyll per stol? 2 meter?
  • queenelin

Jag är ledsen, jag har ingen aning, jag läste din tråd i hopp om att få svar. Kan du inte prova med ett underlakan för att få någon uppfattning?

• Future Mrs S

jag antar att du tänkt göra rosetter runt stolarna el? jag kollade på caligraphen hur långa deras färdiga rosetter är :Mått 23 x 274 cm.

:) 

• Tinzi
    Future Mrs S skrev 2011-01-14 12:05:11 följande:
    jag antar att du tänkt göra rosetter runt stolarna el? jag kollade på caligraphen hur långa deras färdiga rosetter är :Mått 23 x 274 cm.

:) 
    oki, tack :)
  • EA83

Hej!

Har du provat hur det blir med tyll som rosett? Jag tänkte beställa tyllband och knyta på vita stolar, men vet inte om resultatet kommer bli bra...

Vart beställde du ifrån, och är det styv eller mjuk tyll?

• Ausra
    EA83 skrev 2011-06-01 18:20:32 följande:

Hej!

Har du provat hur det blir med tyll som rosett? Jag tänkte beställa tyllband och knyta på vita stolar, men vet inte om resultatet kommer bli bra...

www.annasbutik.se
  • Bröllop201187
    EA83 skrev 2011-06-01 18:20:32 följande:

Hej!

Jag beställde från ebay sydda och klara för 300kr för 100 band
Svar på tråden Hur mycket tyll per stol? 2 meter?