Vad har era män sagt när de fått secret box?
Är så kluven på vad jag ska ge min m2b i morgongåva.. Har funderat på secret box, men skulle gärna vilja veta hur era män reagerade och tyckte om det?
Är så kluven på vad jag ska ge min m2b i morgongåva.. Har funderat på secret box, men skulle gärna vilja veta hur era män reagerade och tyckte om det?
Måste fråga.. men vad är "secret box" för något?
Kan ju säga att min inte hade gillat det alls om jag hade gjort det... (Och inte jag heller för den delen :P)
Min man tyckte jätte mkt om det, han älskade att se mig så självsäker på bild, och jag själv hade hur kul som helst då jag tog bilderna, ska helt klart ha dem som minne själv då man blir tant
han blev jätteglad. oväntad och väldigt uppskattad present. Har har ju till skillnad från mig inte hängt på en massa bröllopsforum och ens hört talas om secret box tidigare.
Tror min blivande skulle (om han vågar på sig lite humor mitt i allt) skatta högt med mig. Men det tror jag inte han skulle våga (med risk för att få en snyting).
Å andra sidan har jag ett par ex i bagaget som skulle ha tänt till med hela deras existens av såna bilder, av döma av deras personligheter.
Tror det är olika från man till man. Bara du känner din blivande...
Personligen tycker jag såna bilder (med rätt skuggor och belysning) är väldigt vackra, särskilt på kvinnor med lite kurvor och som har något att visa upp. Men - it's a fine line...
Tack för tipsen!
Jag luskade lite och fråga min blivande man om vad han tyckte om olika morgongåvor, bla secret box och han visste inte riktigt vad han skulle ha dem till, för det är ju inget han kan visa någon... Var har ni gjort av er album?
Jag ska göra en secret box/boudoir i en liten annan tappnig till min blivande.
Han ska få ett album med massa pinuppa bilder på mig.
Det ska vara smakfullt, men ändå lite humor. Han kommer att älska det!
Vad man ska ha det till? att titta i bara ni två när ni vill för resten av livet, därav namnet, secret box.
Jag har hela tiden tänkt göra en secret box till min blivande. Men så häromdagen kom han med idén att vi skulle ta lite halvt avklädda bilder på oss tillsammans. Alltså smakfulla bilder, gärna med lite humor, tagna av en riktig fotograf.
Jättekul idé, tycker jag! Sedan får vi väl se om han tycker att det är en så bra grej när det väl närmar sig...
Jag frågade min blivande idag vad han tycker om själva grejen och det var inga problem haha. Det lysta i hans ögon så det räckte som ett "ja,älskling det vill jag ha"!