• Äldre 11 Jan 21:07
    2805 visningar
    2 svar
    2
    2805

    Bra blogghotell

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 21:11
    Hmm ja det där gick ju inte så bra ^^, kom visst emot enter liiite för tidigt!

    I alla fall!

    Det jag ville fråga var vilket blogghotell som ni tycker är bäst?
    Jag funderar på att byta blogg-ställe (finns just nu på blogspot) och vill få in så mycket tips som möjligt!!

    Var är det lättast att kommentera, vart går det snabbt att lägga upp bilder, strular minst och vart kan man ändra layouten - och allt detta med lätthanterliga verktyg?? Vart? =)

  • Svar på tråden Bra blogghotell
  • 070831
    Äldre 4 Nov 14:25
    #1

    Jag har domän via Loopia och webbhotell via manufrog och så driver jag min egen blogg så sammanlagt betalar jag 179kr per år och har en fin layout och kan ha upp till 5 bloggar på mitt domän
    jag kör min blogg via wordpress. men har inte gjort min blogg själv för jag kan inte sånt så jag har fått hjälp du kan själv kika på http://surpricebox.com/ så ser du hur fint det blev :D

  • Äldre 13 Nov 17:00
    #2
    070831 skrev 2011-11-04 14:25:49 följande:
    Jag har domän via Loopia och webbhotell via manufrog och så driver jag min egen blogg så sammanlagt betalar jag 179kr per år och har en fin layout och kan ha upp till 5 bloggar på mitt domän
    jag kör min blogg via wordpress. men har inte gjort min blogg själv för jag kan inte sånt så jag har fått hjälp du kan själv kika på surpricebox.com/ så ser du hur fint det blev :D
    Åh! Såg sitt svar först nu :/
    Men det har i alla fall löst sig, pojkvännen fixade till det! =)
    Men tack för svaret ändån!
Svar på tråden Bra blogghotell