• Anna89
    Äldre 8 Jan 12:56
    3466 visningar
    3 svar
    3
    3466

    September 2011

    Hej! 
    Så var det även dags för mig... i år den 17 september gifter vi oss i Arnäs kyrka.
    Idag ska vi åka och titta på Ledings bygdegård och se hur den ser ut... 

    Någon som vet något band/trubadur eller likande ? Skulle vilja ha ett liveband på festen..
    Pink hink vore ju nått men frågan är ju priset! Har någon prisuppgifter om vad dom tar för en spelning?

    Hur är det med tårtorna här i övik? Någon som kan rekomendera något bageri?

    Mvh
    Anna  

  • Svar på tråden September 2011
  • hjgs
    Äldre 4 Jul 20:31
    #1

    Hej jag letade priser till pink hink jag med hittade någon stans men hittar det inte igen, var rätt dyrt minns jag. http://www.artistmarknaden.se/br%C3%B6llop#artist_lan=VN&lan=All&pris=50000 en länk med lite andra som jag hittade. Får du nå bra tips på band får du gärna tipsa vidare.  kring tårtan har jag inget tips tyvärr ska fårsöka ge mig på att göra den själv. Har du bokat blommor och hår?
    såg nu att jag var sent ute men blir nyfiken på om du hittat nått.

  • Anna89
    Äldre 13 Jul 11:50
    #2
    hjgs skrev 2011-07-04 20:31:29 följande:
    Hej jag letade priser till pink hink jag med hittade någon stans men hittar det inte igen, var rätt dyrt minns jag. www.artistmarknaden.se/br%C3%B6llop#artist_lan=VN&lan=All&pris=50000 en länk med lite andra som jag hittade. Får du nå bra tips på band får du gärna tipsa vidare.  kring tårtan har jag inget tips tyvärr ska fårsöka ge mig på att göra den själv. Har du bokat blommor och hår?
    såg nu att jag var sent ute men blir nyfiken på om du hittat nått.
    Hej! 
    Tårta blir lundbergs(29kr/bit) eller edmarks (30 kr/bit) - bestäms idag!
    Blommor vet jag inte :/ ev. konstgjorda beställa på internet.
    Frisyr gör en kollega till mig eftersom jag är frisör!
    Smink fixar min vän sandra på makeup store! 
  • hjgs
    Äldre 13 Jul 12:24
    #3

    okej  


    kollade med blomman i själevad och blommor och ting skillde 600 i pris på samma bukett. blomman var billigare.

    har du hittat nått band/ trubadur?

Svar på tråden September 2011