• sussipussi

Var köpa billiga dekorationer på nätet?

Har ni ngt bra tips på var man köper ex engångskameror, såpbubblor, servetter,  dukar och sådant billigt? På nätet. Eller finns det ngn sådan burik i gbg trakten?
    Vad ska ni ha som gör toastmastrarna hörda? Plingor eller tutor? Vad ska man ha?
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Var köpa billiga dekorationer på nätet?
  • förlovadflicka

Om ni vill köpa utomlands ifrån finns det en massa i theknots.com webshop :) Annars är det bara att googla så kommer mina tips ;)

• Fossing77

har precis upptäckt fyndigheten i eBay... köpte 100 vita organzapåsar till favors för $0,89! Med frakt blev det $8,94, ca 60 kr... Som hittat! :)

• Lillkrissan

Det här var ju en riktigt rolig sida!! :D

förlovadflicka skrev 2011-01-07 23:41:19 följande:
    Om ni vill köpa utomlands ifrån finns det en massa i theknots.com webshop :) Annars är det bara att googla så kommer mina tips ;)
  • lilja
    förlovadflicka skrev 2011-01-07 23:41:19 följande:
    Håller med Lillkrissan, vilken rolig sida! Skulle kunna handla en hel del där.
    Har du eller någon beställt därifrån? Hur funkade det? Nöjd?
    * 21 juli 2012 *
  • förlovadflicka
    lilja skrev 2011-08-14 21:43:43 följande:
    Håller med Lillkrissan, vilken rolig sida! Skulle kunna handla en hel del där.
    Har du eller någon beställt därifrån? Hur funkade det? Nöjd?
    * 21 juli 2012 *
    Försökte beställa idag när vi upptäckte att de bara skeppar till usa... :/
  • lilja
    förlovadflicka skrev 2011-08-14 21:49:48 följande:
    Försökte beställa idag när vi upptäckte att de bara skeppar till usa... :/
    NEEEEJ! Vad säger du? Åh, jag som helt snöat in på den sidan sista timmen... :(
    * 21 juli 2012 *
  • förlovadflicka
    lilja skrev 2011-08-14 22:56:04 följande:
    NEEEEJ! Vad säger du? Åh, jag som helt snöat in på den sidan sista timmen... :(
    * 21 juli 2012 *
    Så är det alltid... Varför bor man inte i usa, det är så mycket lättare att få tag på fina bröllopsgrejer där...
Svar på tråden Var köpa billiga dekorationer på nätet?