• tanjakarolina

Trädgårdsbröllop

Hej!
    Jag och min blivande man, skall ha vårt bröllop i min mammas trädgård i Malmö.
    Vi är verkligen helt lost, skall beställa mat via catering o dryck i Tysklan, men allt annat som porslin, personal,  servering med mera.... vi blir ca 55-60 och har precis börjat planera! Kan man få tag i en borgerli vigselförrättare som kommer hem till en ochviger oss där?? Vad kostar det!?
    Tar tacksamt emot alla tips..
    Lycka till alla blivande!

• Svar på tråden Trädgårdsbröllop
  • Needlecushion
    tanjakarolina skrev 2011-01-01 21:03:45 följande:
    Hej!
    Jag och min blivande man, skall ha vårt bröllop i min mammas trädgård i Malmö.
    Vi är verkligen helt lost, skall beställa mat via catering o dryck i Tysklan, men allt annat som porslin, personal,  servering med mera.... vi blir ca 55-60 och har precis börjat planera! Kan man få tag i en borgerli vigselförrättare som kommer hem till en ochviger oss där?? Vad kostar det!?
    Tar tacksamt emot alla tips..
    Lycka till alla blivande!
    Vad mysigt det låter, ang catering kan jag inte mye men borgerlig vigselförrättare kan komma ut på plats efter er överenskommelse och oftast e en vigsel gratis, men beror på kommun och vilket specialuppdrag det kan vara, som t ex trädgården. ring enklast o hör med er kommun el rådhus om var när o hur. :)

lycka till!
Svar på tråden Trädgårdsbröllop