• Skumtomte1

Crazy bröllop? Har ni några roliga ideer?

Vi vill ha ett bröllop som hellre är lite crazy än traditionellt.
    Har ni några roliga ideer?
    Kan vara tex:
    på sjön, där gästerna sitter i varsina båtar (kanske lite besvärligt)
    Picnicbröllop
    Något äventyrligt

Kom gärna med era tokiga och roliga, eller fina ideer!

• Svar på tråden Crazy bröllop? Har ni några roliga ideer?
  • wiii

Man kan ju ha nåt speciellt tema, så att alla klär ut sig snarare än klär upp sig, och i passande miljö för just det temat.

• Future Mrs S

Om vi inte gifte oss i november skulle jag GÄRNA ha ett strand bröllop, jag älskar själv att dyka så då kunde man ha snorkling och någon instruktör så man får pröva på att dyka med tuber även om det bara är basic så är det kul och annorlunda! Picnick på stranden och grillning när det börjar bli kväll? Kan vara super mysigti tror jag.. :)

• Fossing77

vi funderade ett tag på att ha ett tema med sånt murder mystery under middagen... börja med att mörda nån av gästerna kanske? ;)

• Skumtomte1

Haha! Ja, det var lite ovanligt och oväntat. Låter kul!

• Fossing77
    Skumtomte1 skrev 2011-01-02 12:42:18 följande:
    Haha! Ja, det var lite ovanligt och oväntat. Låter kul!
    Dom ordnar såna på ett konferensställe här i närheten, där man kan gå och leka mysterier och äta middag samtidigt. Lite roligt. :)
  • Klantus

Gud va roligt å få gå på ett sånt bröllop :)

• Kattpoet

Vi hade en  disko dansade   isbjörn på vårat.  Det finns " furries" som hyr ut sig, det kan ju alltid vara skoj.

Tänk dig ett skogs bröllop med en drös vargar,  björnar och  kaniner som gäster. 

• Sebastiána

En kusin till mig hade picnic-bröllop, mysigt! Jag såg i tidningen för ett tag sedan om ett brudpar som gift sig utklädda till Shrek och Fiona

• Needlecushion
    Skumtomte1 skrev 2011-01-01 12:26:34 följande:
    Vi vill ha ett bröllop som hellre är lite crazy än traditionellt.
    Har ni några roliga ideer?
    Kan vara tex:
    på sjön, där gästerna sitter i varsina båtar (kanske lite besvärligt)
    Picnicbröllop
    Något äventyrligt

Kom gärna med era tokiga och roliga, eller fina ideer!
    Beror ju lite på hur tokiga ni sj e och vad som skulle vara "tokiga ni". det e nog det som går hem mest.

Vet ju en del vigt sig i bollhav och påbussen el sånt som de kopplat till ngn aktivitet efteråt.
    Men ser ju många andra kul påhitt här ovan. kanske koppla ngt te en hobby el yrke?
Svar på tråden Crazy bröllop? Har ni några roliga ideer?