• magnoliantrees

    Namngivning.. Present??

    Hej på er!

    Ska på namngivning nästa helg hos en av mina bsäta kompisar men jag vet verkligen inte vad jag ska köpa för present. Behöver verkligen all hjälp jag kan få. Jag vill INTE köpa halsband, smyckeskrin eller en sparbössa... Jag har kikat runt lite på barnryggsäckar, köpte en Kånken Mini till ett syskonbarn förra året och den var uppskattad, tror dock inte min kompis tycker om den... Det är så svårt!

    Hjäälp!

    Tacksam för alla svar och tips!

    p.s. har funderat på att virka ett amigurumi djur men vet inte om jag hinner d.s.

  • Svar på tråden Namngivning.. Present??
  • 4Juni2011

    Jag har gett bort personliga sagoböcker som jag beställt på nätet de har alltid varit populära till de jag gett dem till

  • KatjaB

    vi fick silvriga barnkammarboken på ena dotterns namngivning..den har varit väldigt populär. 

    Vad mer, bestick, fotoalbum med framsida i silver, smycken, pengar, små söta askar som man ska ha första mjölktanden och hårlocken i. Ja lite mer klassiska saker helt enkelt.. men just sagoböcker som är fina, eller roliga mitt första år böcker är kul. det finns ju såna som är lite humoristiska och inte så klassiska  


  • magnoliantrees

    Hmm.. Tack för alla tips. Ska kolla upp detta! :)

  • magnoliantrees

    Tack för alla fina tips. Jag köpt faktiskt en brio leksak tillslut. Tycker de är så himla fina och så är det ju något som varar ett tag också... :)

Svar på tråden Namngivning.. Present??