• nyförlovad

Min kille friade på julafton!!

HELT oväntat väcktes jag av min kille som friade!! Helt otroligt med en diamantring o allting<3 Har aldrig varit inne på den här sidan då jag aldrig trodde jag skulle hamna här;) Vi har ett barn på ett år och jag trodde nog inte det skulle bli av men......

NU ska vi planera bröllop för visst är det inom ett år och jag som vill ha ett sommarbröllop var ska jag börja?!!   

• Svar på tråden Min kille friade på julafton!!
  • SnuttisSessan

Gud så roligt ;)
    Börja med att bestämma ett datum därefter bokar ni kyrka lokal och fotograf det är prio ett sedan kan ni ta det lite lugnare =)

• themandys

Grattis, å så mysigt det lät! :) Håller med ovanstående om vad du ska börja med men vill även lägga till festlokal catering till listan. Ju tidigare ni bokar desto fler alternativ har ni till det pris ni tänkt. Lycka till!

• cookieandkermit

Det gjorde min kille ocksåSkrattandeSjälv fick jag min ring i julstrumpan (en liten tradition som jag inte riktigt vill ta bort, att få paket i julstrumpan menar jag då) Jag är helt lyrisk, vi har smått börjat planera för vigsel i juni 2012. Skrattande
    Grattis till förlovningenSkrattande

• Planer

Grattis!!! va roligt!! lycka till

• Chiara
    cookieandkermit skrev 2010-12-28 10:35:17 följande:
    Det gjorde min kille ocksåSkrattandeSjälv fick jag min ring i julstrumpan (en liten tradition som jag inte riktigt vill ta bort, att få paket i julstrumpan menar jag då) Jag är helt lyrisk, vi har smått börjat planera för vigsel i juni 2012. Skrattande
    Grattis till förlovningenSkrattande
    du kan om du vill titta in på planering och kicka in på  bröllop 2012 forts. så kan du följa oss andra åt som också planerar bröllop för 2012 :)
  • framtiden1

Jag fick också ett frieri på julafton! Helt underbart!

Vi ska gifta oss borgerligt och har preliminär bokat vigselförättaren till 27 augusti 2011! Nu är det "bara" restaurangen kvar.

• Chiara

Grattis till alla nyförlovade jag förlovade mig den 17 så en vecka innan er på m2bs födelsedag men vi gifter oss november 2012.. .

lycka till med planeringen

Svar på tråden Min kille friade på julafton!!