RIktigt bra sminkös i Stockholm? Finns det någon som använder Dior?
Letar efter en bra sminkös. Några tips? Jag använder själv Dior så vore ju toppen med Dior med inget måste!
Letar efter en bra sminkös. Några tips? Jag använder själv Dior så vore ju toppen med Dior med inget måste!
Dior på NK gör det säkert gärna. Jag vet i alla fall att de som jobbar på MAC på NK alla är Make up artister och sminkar kunder.
Jag blev sminkad av Karin Johansson, jattegullig tjej och sminket blev precis som jag ville! Man kan ju sakert ta med smink sjalv som hon lagger pa om man skulle vilja ha ett speciellt marke skulle jag tro!
Mia Högfeldt är sminkös/frisör och jobbar som Amelias skönhetsredaktör tror jag.
Hon ska sminka och styla mig inför bröllopet, tror inte hon använder sig av skitmärken.. :p
Får jag fråga, varför just Dior?
Ah, Hoodilady! Hun skal sminke meg også:) når skal du gifte deg? Hadde vært interessant å vite hva du tyckte om henne.. Skal du ha prøvetime også?
Dior för att jag använder det annars, men kan nog testa mig fram också ;) Huvudsaken är att man blir fin!:)
Den här Mia Högfeldt, har hon någon portfolio på nätet?
Hun har ingen hjemmeside med bilder, men jeg googlet henne g da kommer det frem mange som har anvendt henne, og du ser litt bilder...
Madeleine Jansson driver företaget www.m-joy.se och hon gör alla möjliga sminkningar, bland annat brudmakeup. Kolla med henne, hon är mycket bra och prisvärd!
Åh tack, vad roligt att höra Ja det gör jag, vid sidan av mina studier
Si fra når du har hatt din konsultasjon da, og si fra hur du syns det blev:)
Ska jag göra! :)
Blir så spännande!
Här är en till som ska bli stylad av Mia Högfeldt! Dock lite senare än er andra, 20 augusti Hur långt innan tänkte ni gå på konsultation?
Va kul! Hon är poppis! Min kompis ska bli stylad också, den 30 juli.
konsultationen blir nångång i april/maj förmodligen. så ca 2-1 månad innan. ska bli såå spännande!