Brudvals/dans
Hej!
Jag är bara lite nyfiken på vilken låt ni andra ska dansa första dansen som nyblivna makar till, jag letar efter den "perfekta" låten :)
Hej!
Jag är bara lite nyfiken på vilken låt ni andra ska dansa första dansen som nyblivna makar till, jag letar efter den "perfekta" låten :)
Vi ska nog ha "try to remember". Den är underbar!
Denna hade vi : )
">
Vi ska ha "Don't Wanna Miss a Thing" med Aerosmith. :)
Annars så kanske jag kan tipsa om dessa fyra:
Elton John - Can You Feel The Love Tonight?
Sarah Dawn Finer - Kärleksvisan
Trisha Yearwood - How do I Live?
John Michael Montgomery - I Swear
Jag har en vision av att dansa tango till "Into my arms" av Nick Cave, det skulle verkligen vara helt perfekt, jag ska bara få sambon att bli lika entusiastisk...
Tango får det bli i vilket fall som helst, fast kanske till något mer klassiskt tangostycke...
Det blir en vanlig tryckare till den låten. :)
vi har lite vintagestuk på vårat bröllop så vi e lite inne på jazzigt:
the godfather waltz
dean martin - that´s amore
Nat king cole - fascination
eller
Frank Sinatra - fly me to the moon
Ella fitzgerald & Lois Armstrong - dream a little dream of me
men de två sista vet jag inte om det är valstakt ? Nån som vet vad man kan dansa till dem istället? gillar verkligen sinatra men det känns inte som den är valstakt. ella och lois finns en fin koppling känslomässigt.. vals eller ej? är dålig på att höra det och tycker det är svårt att hitta bra valslåtar som passar oss.
Detta kanske inte hjälpte dig TS så mkt men tre valsförslag i af. Vet inte om du gillar den stilen men alltid nåt
Vi ska dansa till vår låt: If you are not the one med Daniel Bedingfield och sen ska den gå över till en skoj låt som vi ska dansa nåt roligt till.... Har inte kommit på vad än??
Vi ska ha "Your Song" med Elton John.