• moonlightgirl

brudskor

Hej hej

Snälla hjälp mig. Vart har alla ni andra hittat era bröllopsskor??
    Alla andra kläder tycker jag är lätta att hitta men vart hittar jag brudskorna?? Jag vill inte ha jätte hög klack, jag gillar inte när det är delvis öppet i tårna för jag tycker att det skaver då.

Jag tycker att detta är jätte svårt så hur och vart ska jag hitta mina skor???

• Svar på tråden brudskor
  • Emdyl

De flesta brudbutiker där jag har varit säljer brudskor, så kika in där! De brukar vara hjälpsamma med tips och storlekar mm!

• classy

Kan varmt rekommendera länk ovan. Jag köpte mina där och var helnöjd! Du kan själv bestämma klackhöjd, utan/med spänne etc

Och alla skor är till sjukt bra pris!

• Emdyl

Märket Melody finns på flera olika hemsidor, men tycker själv att det verkar sjukt bra med alla val man kan göra själv!

Hur var storlekarna, ni som har erfarenhet?

• SnuttisSessan

Emdyl skrev 2010-11-21 18:23:10 följande:
    Märket Melody finns på flera olika hemsidor, men tycker själv att det verkar sjukt bra med alla val man kan göra själv!Hur var storlekarna, ni som har erfarenhet?

Man mäter sin fot så vet de vilken storlek man ska ha, så skrev hon till mig i alla fall.
    Jag ska lägga min beställning efter jul :)

• mattiasFästmö

jag köpte mina på deichmann sko

• lolinda

Åhh vilka fina näbbklänningar de hade på matildas fest...precis vad jag har letat efter!

Tack!

• c4trin

Hittade mina skor på Bianco store.. Bianco har måånga fina skor, visserligen e många höga klackar men det finns med lägre också!

• moonlightgirl

c4trin skrev 2010-11-23 19:40:52 följande:
    Hittade mina skor på Bianco store.. Bianco har måånga fina skor, visserligen e många höga klackar men det finns med lägre också!

Hur hittar jag Bianco store??

• Finaa

Jag köpte för ett par veckor sedan ett par jättefina brudskor hos BridalOutlet i deras butik. Rekommenderas!

• Jessika81

Rainbow Club. Antar att jag inte får posta en länk så ni får googla :)

Svar på tråden brudskor