• Groom2011

    Total idétorka!

    Jag har lyckats tappa bort mig totalt!


    bland frockcoats, kavajer, västar och kläder i övrigt.


    Har kollat igenom de flesta sighterna härifrån och vet varken in eller ut, antingen så är det "för mycket" eller "för lite" detaljer och "klassikt bröllop" är utanför fråga.


    Jag skulle behöva lite tips på orginella sidor/butiker för brudgums klädsel, för att få tillbaka lite inspiration eller kanske t.om. hitta en hel utstyrsel.


     


    Tackar på förhand
  • Svar på tråden Total idétorka!
  • S2011

    har du kollat sajter som syr upp efter beställning?


    typ suitopia eller tailorcenter?


    kolla också black tie's hemsida - de har en del olika paket.


    många butiker som säljer eller hyr ut brud- och balklänningar har också en del kläder till försäljning och/eller uthyrning för herrar - gå därför in även hos din lokala brudbutik.

  • Groom2011

    Har kollat suittipoia och tailorscenter men inte riktigt hittat nåt som jag fastnat för, vill liksom ha nånting lite "mer" (för att uttrycka mig diffust) än vad dom kan erbjuda och black Tie som jag förstått det är precis vad det låter "Black Tie" dvs lite för mycket åt ett klassiskt bröllop till och det är inte riktigt min kopp med te om man säger så :D.


    Men tack iaf för tipsen, jättebra men redan undersökta.


    Har setat ett flertal nätter vid google och sökt på detta så det mesta svenska är undersökt kanske missat nåt eller så kanske nån har nåt "insider"-tips på nån butik det var lite så jag tänkte med detta inlägg.

Svar på tråden Total idétorka!