Utgågångslåt?
Jag har funderat väldigt länge på någon vettig utgågngslåt. Jag vill ha en glad, lite upbeat kärlekslåt. Det är verkligen tomt i huvudet, jag kommer inte på någon alls. Någon som kan tipsa om några sådana låtar?
Jag har funderat väldigt länge på någon vettig utgågngslåt. Jag vill ha en glad, lite upbeat kärlekslåt. Det är verkligen tomt i huvudet, jag kommer inte på någon alls. Någon som kan tipsa om några sådana låtar?
Undrar om jag kan få tränga mig in i tråden. Vi har samma problem med utgångslåten. Den ska vara glad och sätta lite tonen för resten av dagen.
Helst skulle jag vilja ha en på svenska men huvudsaken är att den är glad och känns lättsam.
Hej
Vi funderar oxå på den, hur gjorde ni. Spelade kantorn den eller va det någon som sjöng eller hade ni den på cd.
Vi planerar för fullt.
Min svåger spelade på elpiano (vi var utomhus). Min syster sjöng. Hon sjöng "drömmen om dig en gång, drömmen om dig är sann för alltid tillsammans......kärleken är evig...." och hoppade alltså över versen. Det blev en jätteglad och härlig avslutning:)
This is it med Melba Moore! =) Härligt!
Vi ville absolut ha bara svenska låtar under vår vigsel......annars hade jag valt "Signed, sealed, delivered"!!
Mitt självklara val kommer vara I Can´t Help Myself med Four tops.
Det är enligt mig en en glad lite upptempo låt som är romantiskt men garanterat får folk på ett glatt humör, allafall mig.
All you need is love?
Vi spelade denna på cd Sixpence none the richer - Kiss me
det vart jätte bra avslut och jätte fint :D
En annan låt jag ville ha var Im yours med jason mraz!!!
Jag var på ett bröllop där brudparet gick ut till "Det är hon" med Brolle. Det var riktigt glädjefullt och jag rös! :)
"Love is in the air" med John Paul Young! Den kanske vi ska ha som första dans istället, blir nog "Där björkarna susa" på orgel när vi går ut ur kyrkan.
Underbart med Kalle Moreus