• Alorna

Torra, nariga läppar?

Har du torra och nariga läppar så vill jag tipsa om att använda Locobase Repair från apoteket. Det är en kräm för väldigt torr hud som jag av en slump testade i brist på annat och vet ni vad?
    Det fungera! Och det gick fort dessutom. Nu är mina läppar mjuka och smidiga :D
    Fungerar också toppen på torra armbågar ;)

• Svar på tråden Torra, nariga läppar?
  • Jag han

jahaa, tack snälla för tipset! Använder Locobase till dotterns torra hud men har aldrig hört att den kan hjälpa mot torra läppar som jag alltid drabbas av på vintern. :)Skall testas!!

• passionsblomman

Haha! Här trodde jag att du behövde hjälp och tänkte alltså kika in och tipsa....

..om Locobase Repair, som tveklöst är det bästa vi prövat härhemma. Min son får så fnasiga läppar att han blir alldeles röd runt munnen och vi smörjer med cremen både efter skolan och till natten.
    Jag passar på att smörja mig själv också till natten och brukar numera klara dagarna utan cerat, vilket förr var otänkbart.

Jag brukar även ta den till händer och fötter men börjar då först med en lite tunnare lotion så är den lättere att smörja ut.

Svar på tråden Torra, nariga läppar?