Glitter och julgranskulor i silver och midnattsblått (färgetemat)
Kan man ha det på ett nyårtsbröllop? Har hittat massa kul saker i glitter och silver men det kanske är för mkt jul över det?
Kan man ha det på ett nyårtsbröllop? Har hittat massa kul saker i glitter och silver men det kanske är för mkt jul över det?
Tycker det låter som en toppenidé. Jag ska inte gifta mig förrän i Maj men vårt bröllop ska gå i vitt och silver och glitter tycker jag passar året om =) Blir lite extra festligt då. Gör som du själv vill och strunta i vad andra kommer tycka, det är DIN dag, glöm inte det!
tycker det låter fint. Kolla på IKEA de har silvergirlanger( eller vad man ska kalla det) alltså små små silverkulor på tråd, kan vara en idé att ha de utlagda på borden. Har för mig att de är bra pris på dem också.
Lycka till!
BRa ! =D tack ! Jag har köpt massa kul på Ikea, dom hade just mkt silver och midnattsblått till kanonpriser. KOmmer dekorera trappan, toaletten osv i med lite "utfyllnads" saker. Hoppas det blir bra och inte för mkt "jul" men som sagt håller mig till vitt, silver och midnattsblått =D